Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Aktualności Towarzystwa

IV Kongres Ludzi Marketingu – odsłona pierwsza
  Od czerwca pracujemy pilnie nad organizacją kolejnej, czwartej, edycji Kongresu Ludzi Marketingu. Miło nam poinformować, że prace organizacyjne dobiegają końca. Wszystkie najważniejsze elementy IV KLM mamy już ustalone. Sukcesywnie, w kolejnych odsłonach, będziemy Państwa informowali o prelegentach, tematach i partnerach Kongresu.
wiecej

VII (XLVII) WIECZÓR Z MARKETINGIEM 2.0 - 03.10.2013
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na VII (XLVII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek października (03.10.2013) w CINiBA – ul. Bankowa 11a, Katowice.

Tym razem będzie to edycja specjalna, powiązana z Kongresem, który odbył się całkiem niedawno - w tym samym miejscu.
wiecej

VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na pełen zmysłów i emocji - VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (06.06.2013) w TVP Katowice. W programie Wieczoru:

>Wykorzystywanie marketingu sensorycznego – innowacyjna strategia marketingowa czy element promocyjny? – wystąpienie Anny Kurzak
> Dlaczego pieniądze kosztują – kredyt. – wystąpią Rafał Kisielewski oraz Marcin Stępel
> Książka Wieczoru – Myślenie jest głupie. - O najnowszej książce Hermanna Scherera opowie wydawca, Olgierd Graca z wydawnictwa Gall.
> Reklamy filmowe, stare i nowe - prezentuje Tomasz Sobisz. Marketing transgresyjny. Czy warto przekraczać granice? Dziś.
> Klasycy reklamy i marketingu. Oliviero Toscani - prezentuje Artur Kurkiewicz.
wiecej

Zapraszamy na V (XLV) Wieczór z marketingiem 2.0
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na V (XLV) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek maja (09.05.2013) w TVP Katowice.
W programie omówienie celów marketingu targowego w dobie wszechobecnego Internetu, lista wiodących targów w Polsce, porady dotyczące organizacji stoiska i udziału w konkursach na wyróżnienia targowe.

Jako Gość Specjalny Wieczoru wystąpi przedstawiciel Górnośląskiej Agencji Promocji Przedsiębiorczości umożliwiający polskim firmom nieodpłatny udział w zagranicznych imprezach targowych w ramach projektu Enterprise Europe Network.

W programie także prezentacja książki znanego w Niemczech eksperta marketingu Hermanna Scherera „Dzieci Szczęścia” oraz - tytułem dokończenia wątku poprzedniego Wieczoru („Marketing w Social Media”) - prelekcja dotycząca możliwości samodzielnego założenia kanału filmowego Youtube.
wiecej

IV (XLIV)Wieczór z Marketingiem 2.0
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na pełen zmysłów i emocji - IV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się 4.04.2013 w TVP Katowice. W programie Wieczoru:

>Spotkanie autorskie z Anną Miotk , autorką książki Skuteczne social media . Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych?
>Skuteczne social media. Jak mierzyć efekty działań w mediach społecznościowych? - opowie Anna Miotk
>Tajniki analizy ruchu na stronie internetowej - opowie Roksana Jurczyk
>Firmowy kanał filmowy - Adam Latocha opowie o tym, jak założyć własny kanał YouTube.
>Historia zapisana w spotach – prezentuje Tomasz Sobisz
wiecej

Zapraszamy na III (XLIII) Wieczór z marketingiem 2.0
wiecej

Reklama w roli głównej – Wieczór z marketingiem 2.0 (II)
  Zgodnie z tradycją w kolejny czwartkowy wieczór 7 lutego 2013 roku Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprosiło na spotkanie z cyklu Wieczór z marketingiem 2.0. Tym razem przybyłym gościom zostały zaprezentowane tematy związane z formami reklamy wychodzącymi poza konwencję. Artur Kurkiewicz, po przywitaniu gości oraz przedstawieniu prelegentów Wieczoru, przystąpił do prezentacji pierwszego tematu, którym był Ambient marketing.
wiecej

Zapraszamy na II (XLII) Wieczór z marketingiem 2.0
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na II (XLII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek lutego (7.02.2013) w TVP Katowice.

W programie:

Ambient marketing - Artur Kurkiewicz

Spotkanie autorskie z Andrzejem Gołąbem, autorem książki DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem

Reklamy filmowe, stare i nowe - Tomasz Sobisz
wiecej

Pierwszy tegoroczny Wieczór z marketingiem 2.0 za nami
  Tradycyjnie w czwartek,10 stycznia 2013 roku, gościliśmy przedsiębiorców i osoby zainteresowane marketingiem. Wieczór poświęcony był, po raz pierwszy jak dotąd, tematyce marketingu eksportowego...
wiecej

Relacja zdjęciowa i filmowa z Wieczoru z Marketingiem na temat marketingu eksportowego.
  W czwartek 10.01.2013 w gmachu TVP w Katowicach miał miejsce Wieczór z Marketingiem poświęcony eksportowi do Rosji. Dziękujemy za liczną obecność. Zapraszamy do zapoznania się z relacją zdjęciową i filmową.
wiecej

I<    <    3 4 5 6 7 8 9   >   z 12 stron.

Empiria One Press SFBCC 3w Helion.pl Advance
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting