Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Aktualności Towarzystwa

XIV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0 - 5.06.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na wyjątkowo upolityczniony - XIV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (05.06.2014) w TVP Katowice. W programie Wieczoru:

Daisy - 50 lat temu powstała najsłynniejsza reklamówka związana z kampanią wyborczą.
- opowie Artur Kurkiewicz.
Trzecie, polskie wybory do Parlamentu Europejskiego już za nami. Prezentację podsumowującą kampanię przedstawi Tomasz Sobisz. Następnie odbędzie się dyskusja, w której wezmą udział również goście specjalni - prof. Jacek Warchala, dr Adam Warzecha oraz dr Marcin Gacek.
wiecej

XIII (LIII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 08.05.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XIII(LIII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek maja (08.05.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru:
>Student 2.0 w dwukierunkowej komunikacji marketingowej – wystąpienie Jacka URODY
>Motywacja w procesie dydaktycznym - czyli jak uczyć się skutecznie, prezentacja Marcina OROCZA
>Polskie symbole narodowe - ich historia oraz powszechne błędy w reprodukcji, gawęda historyczno-marketingowa Artura KURKIEWICZA
wiecej

iNauczyciel - edukacja medialna i informacyjna  jako narzędzie rozwoju zawodowego  i osobistego nauczycieli
  Miło nam poinformować o nowym projekcie, jaki z dofinansowaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego będzie realizowany przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.
Projekt skierowany jest do nauczycieli i obejmuje praktyczne szkolenia w trzech grupach tematycznych:
1. Blog jako narzędzie tworzenia wizerunku nauczyciela i szkoły;
2. Zasady działania mediów społecznościowych i pracy w chmurze oraz przygotowywanie na ich potrzeby materiałów graficznych i zdjęciowych;
3. Krótkie formy filmowe na kanale YouTube.
Ze względu na ograniczoną przez Ministerstwo liczbę uczestników i krótkie terminy realizacji szkoleń prosimy o nie zwlekanie ze zgłoszeniem zainteresowania poprzez formularz.
wiecej

Pogodne życzenia
  Z okazji nadchodzących świąt Wielkanocnych
życzymy Wam dużo dobrej pogody,
zarówno za oknem jak i w sercu
wiecej

XII (LII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 03.04.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XII(LII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek kwietnia (03.04.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru:
>>>Internet w marketingu czyli marketing w Internecie CeBIT 2014, reminiscencje Adama LATOCHY
>>>Analiza SEO - narzędzia, które warto znać – prelekcja Kamila PIETRASIKA
>>>Google Adwords w praktyce – prezentacja Adama LATOCHY
>>>Spoty reklamowe w Internecie - zbiór przedstawi Tomasz SOBISZ
wiecej

Marketing firmy lege artis
  ŚTM oraz INSTYTUT SZKOLEŃ PRAWNICZYCH zapraszają na całodniowe szkolenie - Marketing firmy lege artis.
wiecej

ŚTM współorganizatorem Chorzowskiego Festiwalu Nauki
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zostało zaproszone przez chorzowski samorząd do aktywnego uczestnictwa w 6. edycji Chorzowskiego Festiwalu Nauki. Wykłady i warsztaty w 3. dniu festiwalu (2 kwietnia) poprowadzą Artur Kurkiewicz, Adam Latocha i Tomasz Sobisz.
wiecej

XI(LI) Wieczór z marketingiem 2.0 - 6.03.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XI(LI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek marca (06.03.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru

>>>Prasa firmowa – szanse, wartości i perspektywy – przedstawi Ewa STĘPNIEWICZ, członek zarządu Stowarzyszenia Prasy Firmowej
>>>Pozwól pracownikowi zrozumieć - czyli rzecz o komunikacji wewnętrznej w praktyce, prezentacja Roberta OLEJARCZYKA
>>>Unia wspiera mikroprzedsiębiorstwa – o projekcie szkoleniowym opowie Agata HALAMA >>>Psy, wiosna i czyste miasta, czyli pomysł na kampanię wyborczą, prezentacja Tomasza SOBISZA z cyklu „Spoty reklamowe, stare i nowe”
>>>Gry symulacyjne i ich wartości biznesowe – o rynku gier oraz tworzeniu gier projektowanych i dedykowanych konkretnym celom, np. szkoleniom biznesowym, opowie ich twórca Grzegorz NAWARA.
wiecej

X(L) Wieczór z marketingiem 2.0 - 6.02.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na X (L) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek lutego (06.02.2014) w TVP Katowice.

Wielu specjalistów z naszej branży coraz częściej pracuje na własny rachunek. W związku z tym prowadzą własną działalność godpodarczą lub planują ją rozpocząć.

Najbliższy Wieczór z marketingiem będzie poświęcony właśnie tej tematyce.
wiecej

Sprawozdawcze Walne Zebranie Członków ŚTM
  Serdecznie zapraszamy wszystkich członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego na Sprawozdawcze Walne Zebranie Członków,które odbędzie się 17 stycznia 2014 roku o godz. 17.15
wiecej

I<    <    2 3 4 5 6 7 8   >   z 13 stron.

SMSapi 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Kontakt | O ŚTM | Polityka prywatności | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting