Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Wieczory z Marketingiem

LVI Wieczór z marketingiem - 4 grudnia 2014 r.
  Zapraszamy o ostatni w tym roku, świąteczny Wieczór z marketingiem.
W trakcie Wieczoru wystąpią:
Jacek Pogorzelski, jeden z najlepszych specjalistów z Polsce, właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Będzie mówił o dogmatach w zarządzaniu marką.
Piotr Pietrzak, z firmy IBM (Chief Technology Officer /CTO/ IBM Polska i Kraje Bałtyckie), będzie mówił o nowoczesnych metodach dwukierunkowej komunikacji marketingowej z klientem.
Tomasz Sobisz z TVP Katowice i wiceprezes ŚTM, przedstawi krótką historię świętego zatrudnionego w marketingu.
wiecej

LV Wieczór z marketingiem - 9 października 2014 r.
  Dobry wieczór... bonsoir, buena noches, guten Abend, buonasera. Przed nami kolejny "Wieczór z marketingiem" - międzynarodowy. Spodziewamy się gości z Meksyku, Włoch i Niemiec. Francję będzie reprezentował Dom Sain-Etienne. Zapraszamy.... jakoś się pomieścimy
wiecej

XIV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0 - 5.06.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na wyjątkowo upolityczniony - XIV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (05.06.2014) w TVP Katowice. W programie Wieczoru:

Daisy - 50 lat temu powstała najsłynniejsza reklamówka związana z kampanią wyborczą.
- opowie Artur Kurkiewicz.
Trzecie, polskie wybory do Parlamentu Europejskiego już za nami. Prezentację podsumowującą kampanię przedstawi Tomasz Sobisz. Następnie odbędzie się dyskusja, w której wezmą udział również goście specjalni - prof. Jacek Warchala, dr Adam Warzecha oraz dr Marcin Gacek.
wiecej

XIII (LIII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 08.05.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XIII(LIII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek maja (08.05.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru:
>Student 2.0 w dwukierunkowej komunikacji marketingowej – wystąpienie Jacka URODY
>Motywacja w procesie dydaktycznym - czyli jak uczyć się skutecznie, prezentacja Marcina OROCZA
>Polskie symbole narodowe - ich historia oraz powszechne błędy w reprodukcji, gawęda historyczno-marketingowa Artura KURKIEWICZA
wiecej

XII (LII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 03.04.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XII(LII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek kwietnia (03.04.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru:
>>>Internet w marketingu czyli marketing w Internecie CeBIT 2014, reminiscencje Adama LATOCHY
>>>Analiza SEO - narzędzia, które warto znać – prelekcja Kamila PIETRASIKA
>>>Google Adwords w praktyce – prezentacja Adama LATOCHY
>>>Spoty reklamowe w Internecie - zbiór przedstawi Tomasz SOBISZ
wiecej

XI(LI) Wieczór z marketingiem 2.0 - 6.03.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XI(LI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek marca (06.03.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru

>>>Prasa firmowa – szanse, wartości i perspektywy – przedstawi Ewa STĘPNIEWICZ, członek zarządu Stowarzyszenia Prasy Firmowej
>>>Pozwól pracownikowi zrozumieć - czyli rzecz o komunikacji wewnętrznej w praktyce, prezentacja Roberta OLEJARCZYKA
>>>Unia wspiera mikroprzedsiębiorstwa – o projekcie szkoleniowym opowie Agata HALAMA >>>Psy, wiosna i czyste miasta, czyli pomysł na kampanię wyborczą, prezentacja Tomasza SOBISZA z cyklu „Spoty reklamowe, stare i nowe”
>>>Gry symulacyjne i ich wartości biznesowe – o rynku gier oraz tworzeniu gier projektowanych i dedykowanych konkretnym celom, np. szkoleniom biznesowym, opowie ich twórca Grzegorz NAWARA.
wiecej

X(L) Wieczór z marketingiem 2.0 - 6.02.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na X (L) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek lutego (06.02.2014) w TVP Katowice.

Wielu specjalistów z naszej branży coraz częściej pracuje na własny rachunek. W związku z tym prowadzą własną działalność godpodarczą lub planują ją rozpocząć.

Najbliższy Wieczór z marketingiem będzie poświęcony właśnie tej tematyce.
wiecej

IX (XLIX) Wieczór z marketingiem 2.0 - programy lojalnościowe - 5.12.2003
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na IX (XLIX) Wieczór z marketingiem 2.0, poświęcony programom motywacyjno-lojalnościowym

W PROGRAMIE

Serce vs. Rozum - Racjonalne i emocjonalne elementy programów motywacyjno-lojalnościowych w praktyce – przedstawi Robert Olejarczyk, organizator i koordynator kilkunastu ogólnopolskich programów m-l.

Rozgryziony program lojalnościowy – o tym jak w niedużej firmie (centrum stomatologicznym) dba o swoich pacjentów i jakie prowadzi dla nich programy lojalnościowe, opowie Grażyna Bulek-Juranek, właścicielka Centrum Uśmiechu w Chrzanowie.

Prawo w marketingu – część druga – programy lojalnościowe vs. prawa konsumentów. W zawiłe aspekty prawa w działaniach marketingowych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem programów lojalnościowych wprowadzi nas Jarosław Góra

wiecej

Zapraszamy na VIII (XLVIII) Wieczór z marketingiem 2.0
  Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na VIII (XLVIII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek listopada (07.11.2013) w TVP Katowice.

Głównym tematem Wieczoru będzie: prawo w marketingu – w zawiłe aspekty prawa w działaniach marketingowych wprowadzi nas Jarosław Góra, szef Zespołu Prawa IP i Nowych Technologii w Kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy.

Piotr Fuglewicz opowie o przetwarzaniu języka naturalnego – co to jest i do czego może się przydać w marketingu?

Natomiast Marcin Stępel i Rafał Kisielewski z Banku BPH powiedzą, co zrobić, kiedy pojawia się problem z obsługą kredytu.

W cyklu prezentacji członków ŚTM przedstawi się Danuta Kubica

wiecej

VII (XLVII) WIECZÓR Z MARKETINGIEM 2.0 - 03.10.2013
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na VII (XLVII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek października (03.10.2013) w CINiBA – ul. Bankowa 11a, Katowice.

Tym razem będzie to edycja specjalna, powiązana z Kongresem, który odbył się całkiem niedawno - w tym samym miejscu.
wiecej

VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na pełen zmysłów i emocji - VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (06.06.2013) w TVP Katowice. W programie Wieczoru:

>Wykorzystywanie marketingu sensorycznego – innowacyjna strategia marketingowa czy element promocyjny? – wystąpienie Anny Kurzak
> Dlaczego pieniądze kosztują – kredyt. – wystąpią Rafał Kisielewski oraz Marcin Stępel
> Książka Wieczoru – Myślenie jest głupie. - O najnowszej książce Hermanna Scherera opowie wydawca, Olgierd Graca z wydawnictwa Gall.
> Reklamy filmowe, stare i nowe - prezentuje Tomasz Sobisz. Marketing transgresyjny. Czy warto przekraczać granice? Dziś.
> Klasycy reklamy i marketingu. Oliviero Toscani - prezentuje Artur Kurkiewicz.
wiecej

Zapraszamy na V (XLV) Wieczór z marketingiem 2.0
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na V (XLV) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek maja (09.05.2013) w TVP Katowice.
W programie omówienie celów marketingu targowego w dobie wszechobecnego Internetu, lista wiodących targów w Polsce, porady dotyczące organizacji stoiska i udziału w konkursach na wyróżnienia targowe.

Jako Gość Specjalny Wieczoru wystąpi przedstawiciel Górnośląskiej Agencji Promocji Przedsiębiorczości umożliwiający polskim firmom nieodpłatny udział w zagranicznych imprezach targowych w ramach projektu Enterprise Europe Network.

W programie także prezentacja książki znanego w Niemczech eksperta marketingu Hermanna Scherera „Dzieci Szczęścia” oraz - tytułem dokończenia wątku poprzedniego Wieczoru („Marketing w Social Media”) - prelekcja dotycząca możliwości samodzielnego założenia kanału filmowego Youtube.
wiecej

<    1 2 3 4 5 6 7   >   z 7 stron.

SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting