Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Aktualności Towarzystwa

Walne Zebranie Członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
  Zapraszamy na Walne Zebranie Członków ŚTM poświęcone zatwierdzeniu bilansu za 2013 rok (wymóg ustawowy) i omówieniu przygotowań do organizacji Kongresu Ludzi Marketingu w roku 2014.
TVP Katowice, 30.06.2014, 17:00
wiecej

XIV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0 - 5.06.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na wyjątkowo upolityczniony - XIV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (05.06.2014) w TVP Katowice. W programie Wieczoru:

Daisy - 50 lat temu powstała najsłynniejsza reklamówka związana z kampanią wyborczą.
- opowie Artur Kurkiewicz.
Trzecie, polskie wybory do Parlamentu Europejskiego już za nami. Prezentację podsumowującą kampanię przedstawi Tomasz Sobisz. Następnie odbędzie się dyskusja, w której wezmą udział również goście specjalni - prof. Jacek Warchala, dr Adam Warzecha oraz dr Marcin Gacek.
wiecej

XIII (LIII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 08.05.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XIII(LIII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek maja (08.05.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru:
>Student 2.0 w dwukierunkowej komunikacji marketingowej – wystąpienie Jacka URODY
>Motywacja w procesie dydaktycznym - czyli jak uczyć się skutecznie, prezentacja Marcina OROCZA
>Polskie symbole narodowe - ich historia oraz powszechne błędy w reprodukcji, gawęda historyczno-marketingowa Artura KURKIEWICZA
wiecej

iNauczyciel - edukacja medialna i informacyjna  jako narzędzie rozwoju zawodowego  i osobistego nauczycieli
  Miło nam poinformować o nowym projekcie, jaki z dofinansowaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego będzie realizowany przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.
Projekt skierowany jest do nauczycieli i obejmuje praktyczne szkolenia w trzech grupach tematycznych:
1. Blog jako narzędzie tworzenia wizerunku nauczyciela i szkoły;
2. Zasady działania mediów społecznościowych i pracy w chmurze oraz przygotowywanie na ich potrzeby materiałów graficznych i zdjęciowych;
3. Krótkie formy filmowe na kanale YouTube.
Ze względu na ograniczoną przez Ministerstwo liczbę uczestników i krótkie terminy realizacji szkoleń prosimy o nie zwlekanie ze zgłoszeniem zainteresowania poprzez formularz.
wiecej

Pogodne życzenia
  Z okazji nadchodzących świąt Wielkanocnych
życzymy Wam dużo dobrej pogody,
zarówno za oknem jak i w sercu
wiecej

XII (LII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 03.04.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XII(LII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek kwietnia (03.04.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru:
>>>Internet w marketingu czyli marketing w Internecie CeBIT 2014, reminiscencje Adama LATOCHY
>>>Analiza SEO - narzędzia, które warto znać – prelekcja Kamila PIETRASIKA
>>>Google Adwords w praktyce – prezentacja Adama LATOCHY
>>>Spoty reklamowe w Internecie - zbiór przedstawi Tomasz SOBISZ
wiecej

Marketing firmy lege artis
  ŚTM oraz INSTYTUT SZKOLEŃ PRAWNICZYCH zapraszają na całodniowe szkolenie - Marketing firmy lege artis.
wiecej

ŚTM współorganizatorem Chorzowskiego Festiwalu Nauki
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zostało zaproszone przez chorzowski samorząd do aktywnego uczestnictwa w 6. edycji Chorzowskiego Festiwalu Nauki. Wykłady i warsztaty w 3. dniu festiwalu (2 kwietnia) poprowadzą Artur Kurkiewicz, Adam Latocha i Tomasz Sobisz.
wiecej

XI(LI) Wieczór z marketingiem 2.0 - 6.03.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XI(LI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek marca (06.03.2014) w TVP Katowice.

W programie Wieczoru

>>>Prasa firmowa – szanse, wartości i perspektywy – przedstawi Ewa STĘPNIEWICZ, członek zarządu Stowarzyszenia Prasy Firmowej
>>>Pozwól pracownikowi zrozumieć - czyli rzecz o komunikacji wewnętrznej w praktyce, prezentacja Roberta OLEJARCZYKA
>>>Unia wspiera mikroprzedsiębiorstwa – o projekcie szkoleniowym opowie Agata HALAMA >>>Psy, wiosna i czyste miasta, czyli pomysł na kampanię wyborczą, prezentacja Tomasza SOBISZA z cyklu „Spoty reklamowe, stare i nowe”
>>>Gry symulacyjne i ich wartości biznesowe – o rynku gier oraz tworzeniu gier projektowanych i dedykowanych konkretnym celom, np. szkoleniom biznesowym, opowie ich twórca Grzegorz NAWARA.
wiecej

X(L) Wieczór z marketingiem 2.0 - 6.02.2014
  Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na X (L) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek lutego (06.02.2014) w TVP Katowice.

Wielu specjalistów z naszej branży coraz częściej pracuje na własny rachunek. W związku z tym prowadzą własną działalność godpodarczą lub planują ją rozpocząć.

Najbliższy Wieczór z marketingiem będzie poświęcony właśnie tej tematyce.
wiecej

I<    <    2 3 4 5 6 7 8   >   z 13 stron.

SMSapi 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Kontakt | O ŚTM | Polityka prywatności | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting