Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

III Kongres Ludzi Marketingu

mk

III Kongres Ludzi Marketingu


Kongres jest jedyną w  ciągu roku,okazją do wzajemnego poznania się menedżerów odpowiadających za marketing w śląskich firmach. Celem Kongresu Jest prezentacja i omówienie ciekawych studiów przypadku w zakresie marketingu. Uczestnicy, dzięki Kongresowi, poszerzą zakres wiedzy(wykłady) oraz doświadczeń (warsztaty) a przy okazji mogą nawiązywać i wzmacniać więzi z innymi śląskimi ludźmi marketingu.

Program


8.00 - 9.00
Rejestracja uczestników kongresu

9.01 - 9.15
Sygnał Kongresu. Oficjalne otwarcie. Powitanie uczestników. Prezentacja gości specjalnych. Zapowiedzi programowe. Uwagi organizacyjne.

9.16 - 9.30
Jak powstało logo STM - Ślaskiego Towarzystwa Marketingowego - prezentacja Artura Kurkiewicza.

9.30 - 9.50
Ogłoszenie wyników konkursu na logo STM. Fanfary. Wręczenie nagród. Prezentacja zwycięskiego projektu - w różnych formach (wizytówka, papier firmowy, banner, odznaka). Wywiad z laureatem

9.51 - 10.30
Jak stworzyć dobre logo, zbudować dobrą nazwę, stworzyć super-markę? Sesja dyskusyjna z udziałem jurorów konkursu na logo:

dr Jan Grzenia
10.31 - 10.50
Justyna Dziuma (3W)- Jak zbudować dobrą witrynę internetową

10.51 - 11.10
Przerwa

11.01 - 11.40
Czym jest marketing i jaka będzie jego przyszłość?
Sesja dyskusyjna z udziałem:

1. dr Kazimiera Kotra
2. Jaromir Matulewicz
3. Adam Latocha


11.40 - 12.00
"Rynek badań marketingowych na świecie, w Polsce, w woj. śląskim" - prezentuje Aleksander Buczkowski - wiceprezes BCMM

12.01 - 12.20
"Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientami" - prezentuje Zuzanna Frett - iReward24

12.21 - 12.40
"Marketing a praktyczne zarządzanie firmą" - prezentuje Empiria - Zespół do zadań specjalnych Monika Wziętek, Kamil Popławski

12.41 - 13.00
Wręczenie dyplomów i odznak honorowych Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
Zdjęcie strażackie wszystkich uczestników Kongresu (fanfary)

13.00 - 14.00
Przerwa na obiad

13.45 - 14.00
Wspieramy e-biznes - Leszek Czech - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

14.00 - 16.00
Panel rynkowy - aula "Wszystko o Klientach, dla Klienta" -

doskonałe tematy :
- korespondencja, ofertowanie, identyfikacja - Zbigniew Dziczkowski - Develop Polska
- kompleksowe systemy informacyjne - Michał Kępiński - ksi.pl
- badania marketingowe - Mira Fronczek - BCMM
- identyfikacja - Monika Bagińska - Unisto GmbH
- Strategia analiz danych- czyli w jaki sposób pogłębiać rozumienie decyzji zakupowych - Borys Skoracki - iReward24
- Net PR Synergy - Wiktor W. Kammer - Times Square PR Agency

14.00 - 16.00
Sesja dyskusyjna nr 2 - Blok CRM - sala 402

banner crm silesia-it

* - Jaromir Matulewicz
* sesja dyskusyjna nt. CRM (Chrome CRM)


16.05 - 16.25
Mistrzostwa marketingowców

16.30 - 16.50
serwisy informacyjne - Justyna Dziuma - 3w

16.55 - 17.15
Ogłoszenie wyników Mistrzostw Marketingowców,
Rozdanie nagród,
Zakończenie Kongresu
Toast na koniec.

Uczestnicy


Przewidywana liczba uczestników Kongresu:
200 - 250 menedżerów związanych z marketingiem


Uczestnikami poprzednich edycji Kongresu byli:
•prezesi, dyrektorzy,
•szefowie działów marketingu,
•menedżerowie produktów,
•specjaliści zajmujący się marketingiem, promocją, sprzedażą,
•marketerzy agencji i sieci reklamowych oraz domów mediowych,
•przedstawiciele firm badających rynek,


Termin


27 Maja 2009, środa, godzina 9.00 - 17.00.


Charakterystyka


•Reprezentatywne zgromadzenie aktywnych przedstawicieli środowiska przedsiębiorców i  menedżerów zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach regionu.
•Liczba uczestników Kongresu to około 200 do 250 osób.
•Bogaty i odpowiadający potrzebom czasu program merytoryczny.
•Liczne, atrakcyjne imprezy towarzyszące.

Tematyka

•Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach.
•Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing ( CRM, BPM, inne ).
•Badania i analizy marketingowe.
•Kryzys szansą na marketingowy sukces.
•Innowacje - istota marketingu.

Miejsce


Konferencja odbędzie się na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego

Sponsorzy




Patronat




Podziękowania


Wszystkim uczestnikom dziękujemy za przybycie.
Współorganizatorom i partnerom dziękujemy za pomoc w organizacji tego przedsięwzięcia.
Zapraszamy na kolejną edycję Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu - już za rok!

Zespół organizujący III Śląski Kongres Ludzi Marketingu
Śląskie Towarzystwo Marketingowe