Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

II Kongres Ludzi Marketingu

II Kongres Ludzi Marketingu


Kongres jest jedyną w  ciągu roku,okazją do wzajemnego poznania się menedżerów odpowiadających za marketing w śląskich firmach. Celem Kongresu Jest prezentacja i omówienie ciekawych studiów przypadku w zakresie marketingu. Uczestnicy, dzięki Kongresowi, poszerzą zakres wiedzy(wykłady) oraz doświadczeń (warsztaty) a przy okazji mogą nawiązywać i wzmacniać więzi z innymi śląskimi ludźmi marketingu.

Program


8.15 - 9.00
Rejestracja uczestników Kongresu


9.01 - 9.10
Powitanie uczestników i oficjalne otwarcie Kongresu -
Wiesław Bełz, Maciej Mitręga, Paweł Sikora (Śląskie Towarzystwo Marketingowe), Adam Latocha (Simple)

9.10 - 9.30
Przaśność marketingowa a marketing relacji - Maciej Mitręga (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)

9.31 - 9.55
Prezentacja programu Kongresu, prezentacja prelegentów i sponsorów Kongresu -
Wiesław Bełz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)

9.56 - 10.20
Wykorzystanie technik sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientem (CRM) - Maciej Stanusch

10.21 - 10.43
Jak zastosować CRM do wsparcia sprzedaży B2B - praktyczne wskazówki - Adam Latocha (Simple)

10.43 - 11.00
Przerwa 20 min

Po przerwie obrady kontynuowane są w sesjach warsztatowych na IV piętrze w salach 401 i 402

11.00 - 13.00
Sesja warsztatowa I w sali 401

Podstawy marketingu internetowego. Organizacja marketingu w firmie, terminologia marketingu (sesję prowadzi – Piotr Janulek, Śląskie Towarzystwo Marketingowe):

Raport o e-mailingu – Dominik Dobko (Marketing Maestry),
Jak powstają bazy danych? – Mariusz Mrozowski (HBI),
Anomaile w firmach czyli możliwości i zagrożenia, w marketingu e-mailowm – Przemysław Rusiecki (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach)
Organizacja działu marketingu w firmie dużej, małej i średniej – Czesław Bzduła (Śląskie Towarzystwo Marketingowe).
Jak powstawał Polsko-Angielski Słownik Terminów Marketingowych – Roman Kozierkiewicz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe).

11.11 - 13.00
Sesja warsztatowa II w sali 402

Przegląd ofert oprogramowania CRM na polskim rynku. Udział w sesji wezmą reprezentanci zaproszonych firm świadczących usługi CRM (sesję prowadzi Wiesław Bełz, Śląskie Towarzystwo Marketingowe):

Janusz Latacz (Simple)
Michał Lipicki (BS4)
Edwin Chmielewski (Betasoft)
Paweł Psuty

Przegląd najlepszych wdrożeń CRM na polskim rynku:

1.Przemysław Sondej (Zarmen)
2.Kazimierz Wądrzyk (Armatura)
3.Inni


Głosowanie uczestników Kongresu na najlepsze wdrożenie CRM

13.01 - 14.15
Przerwa na obiad

14.15 - 14.50
Jak występować na konferencjach, aby był z tego jakikolwiek pożytek ? - Wojciech Murzyn (Prezentacje edu.pl)


14.51 - 15.20
Wykorzystanie techniki filmowej do celów promocyjnych w przedsiębiorstwie - Antoni Kreis (Stowarzyszenie Artystów Fotografików)

15.21 - 15.45
Mistrzostwa Marketingowców konkurs wiedzy nt z zakresu marketingu i CRM - Wiesław Bełz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)

15.46 - 16.15
Co warto wiedzieć o marketingu sportowym – prezentacja autorska - Wojciech Majeran (Forum Biznesu Sportowego)

16.16 - 16.45
Ogłoszenie wyników Mistrzostw Marketingowców, wręczenie nagród, losowanie nagród dla wytrwałych - Wiesław Bełz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)


16.46 - 17.00
Zakończenie Kongresu - Wiesław Bełz, Paweł Sikora (Śląskie Towarzystwo Marketingowe), Adam Latocha (Simple)
Degustacja wina (prowadzona przez firmę Domain Menada)

Uczestnicy


Przewidywana liczba uczestników Kongresu:
200 - 250 menedżerów związanych z marketingiem


Uczestnikami poprzednich edycji Kongresu byli:
•prezesi, dyrektorzy,
•szefowie działów marketingu,
•menedżerowie produktów,
•specjaliści zajmujący się marketingiem, promocją, sprzedażą,
•marketerzy agencji i sieci reklamowych oraz domów mediowych,
•przedstawiciele firm badających rynek,


Termin


4 Kwietnia 2007, środa, godzina 9.00 - 17.00.


Charakterystyka


•Reprezentatywne zgromadzenie aktywnych przedstawicieli środowiska przedsiębiorców i  menedżerów zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach regionu.
•Liczba uczestników Kongresu to około 200 do 250 osób.
•Bogaty i odpowiadający potrzebom czasu program merytoryczny.
•Liczne, atrakcyjne imprezy towarzyszące.

Tematyka

•Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach.
•Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing ( CRM, BPM, inne ).
•Badania i analizy marketingowe.
•Kryzys szansą na marketingowy sukces.
•Innowacje - istota marketingu.

Miejsce


Konferencja odbędzie się na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego

JORDANA 18 - to super-nowoczesny obiekt konferencyjny dydaktycznych, siedziba wydziału teologicznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. www.jordana18.silesia.pl

Wybudowany w 2004 roku przez Kurię Metropolitalną na potrzeby wydziału teologicznego UŚ. Budynek to perła nowoczesnej architektury miejskiej (projekt uzyskał Grand Prix w konkursie "Architektura Roku Województwa Śląskiego"). Całkowita powierzchnia gmachu wynosi 16.796 m kw. Zastosowano w nim rozwiązania inteligentnego budynku, jest mistrzowsko wkomponowany w secesyjną zabudowę tej części miasta, harmonijnie towarzysząc neoromańskim bryłom katedry oraz pałacu biskupów śląskich.

Sponsorzy



Patronat



Podsumowanie


Przybyło na nią łącznie ok. 220 osób z terenów woj. śląskiego, małopolskiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, mazowieckiego i innych
Sponsorami były 3 firmy branży IT
Zaprezentowano ok. 20 wykładów i prezentacji
Wystąpiło 15 prelegentów i wykładowców
W ankiecie Konferencja została oceniona pozytywnie przez 100 % resopondentów


Podziękowania


Wszystkim uczestnikom dziękujemy za przybycie.
Współorganizatorom i partnerom dziękujemy za pomoc w organizacji tego przedsięwzięcia.
Zapraszamy na kolejną edycję Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu - już za rok!

Zespół organizujący II Śląski Kongres Ludzi Marketingu
Śląskie Towarzystwo Marketingowe