Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

I Kongres Ludzi Marketingu

I Kongres Ludzi Marketingu


Kongres jest jedyną w  ciągu roku,okazją do wzajemnego poznania się menedżerów odpowiadających za marketing w śląskich firmach. Celem Kongresu Jest prezentacja i omówienie ciekawych studiów przypadku w zakresie marketingu. Uczestnicy, dzięki Kongresowi, poszerzą zakres wiedzy(wykłady) oraz doświadczeń (warsztaty) a przy okazji mogą nawiązywać i wzmacniać więzi z innymi śląskimi ludźmi marketingu.

Program


8.15 - 9.30
Rejestracja uczestników Kongresu

9.00 - 9.30
Projekcje filmów nt województwa

9.30 - 9.35
Wiesław Bełz, Paweł Sikora, Maciej Mitręga, Eugeniusz Rajewicz Magdalena Rajewicz,
Otwarcie Kongresu – powitanie uczestników. Odczytanie przesłanie Marszałka Województwa Śląskiego oraz innych gości honorowych

9.36 - 9.45
Luk Palmen - Szef RIS Silesia
Marketing jako wielkie i inspirujące pole innowacji technologicznych
 - prezentacja partnerska

9.46 - 9.55
Ewa Ludwig - reprezentant sponsora, firmy szkoleniowej Prospero
Oferta szkoleniowa Prospero dla marketingowców województwa śląskiego
  -wystąpienie sponsora Kongresu
 
9.56 - 10.20
Wiesław Bełz, Paweł Sikora
Prelegenci i sponsorzy Kongresu prezentują swoje opinie na temat marketingu i rozwiązań CRM
Forum dyskusyjne:
Czy warto zajmować się marketingiem, czy warto wdrażać CRM, czy dobry marketing naprawdę jest dla firmy taki ważny?
Dariusz Mazur, Paweł Psuty, Sylwester Kubiak, Janusz Czauderna, Maciej Tesławski, Maciej Zachara, Wojciech Murzyn, Sylwester Kubiak,

10.21 - 10.30
dr Maciej Mitręga,
Prezentacja raportu dotyczącego marketingu:
Lojalność klienta na rynku B2B w świetle wyniku badań własnych.

10.31 - 10.55
dr Maciej Zachara - gość specjalny Kongresu
Wykład inauguracyjny::
Koncepcja CRM na tle innych rozwiązań organizacyjnych marketingu
Wykład autorski

10.56 - 11.20
Maciej Tesławski - gość specjalny Kongresu
Komunikacja marketingowa niezbędny oręż współczesnego marketingowca
Wykład autorski

11.21 - 11.35
Przerwa (15 minut)
 
11.36 - 12.00
Dr Mariusz Mazur - gość specjalny Kongresu
Czym jest i co z sobą przynosi Web 2.0 - marketing społecznościowy
Wykład autorski

12.00 - 12.20
Andrzej Szymczyk - reprezentant sponsora Kongresu, firmy Net CRM
Wybór CRM, czyli na co zwrócić uwagę przed zakupem oprogramowania

12.21 - 12.40
Sylwester Kubiak (PKT) - reprezentant sponsora wiodącego Kongresu, firmy – PKT
Jak korzystać z marketingowych baz danych, jak korzystać z portalu www.pkt.pl
Wystąpienie sponsora Kongresu
 
12.41 - 13.00
Pawel Psuty - gość specjalny Kongresu
Jak wdrożono CRM w telewizji wysokiej rozdzielczości „N”
Autorska prezentacja
 
13.01 - 13.20
Wojciech Murzyn - gość specjalny Kongresu
Kiedy firmy mówią ludzkim głosem – język komunikacji marketingowej
Autorska prezentacja + sesja pytań i odpowiedzi

13.21 - 14.00
Duża Przerwa

14.01 - 14.25
Sesja dyskusyjna I
Znaczenie i organizacja marketingu w strukturze firmy
(sesję prowadzi dr.Maciej Mitręga):
Maciej Tesławski
Eugeniusz Rajewicz,
Janusz Czauderna

14.26 - 14.55
Sesja dyskusyjna II
Marketing bezpośredni - mailing i e-mailing, telemarketingspotkania biznesowe - jak to robić?
(sesję prowadzi dr Maciej Mitręga):
Sylwester Kubiak
Maciej Tesławski
Eugeniusz Rajewicz
Wojciech Murzyn
Janusz Czauderna

15.01 - 15.45
Sesja dyskusyjna III
Przegląd ofert CRM na polskim rynku, wystąpią reprezentanci firm
(sesję prowadzi WiesławBełz):
Net CRM (Andrzej Szymczyk)
Qumak (Maciej Zachara)
Siebel (Paweł Psuty)

16.00 - 16.40
Wiesław Bełz, Maciej Mitręga, Eugeniusz Rajewicz
Mistrzostwa Marketingowców

16.41 - 17.00
Wiesław Bełz & Maciej Mitręga
Dla wytrwałych-Losowanie nagród
Zakończenie Kongresu

Uczestnicy


Przewidywana liczba uczestników Kongresu:
200 - 250 menedżerów związanych z marketingiem


Uczestnikami poprzednich edycji Kongresu byli:
•prezesi, dyrektorzy,
•szefowie działów marketingu,
•menedżerowie produktów,
•specjaliści zajmujący się marketingiem, promocją, sprzedażą,
•marketerzy agencji i sieci reklamowych oraz domów mediowych,
•przedstawiciele firm badających rynek,


Termin


4 Kwietnia 2007, środa, godzina 9.00 - 17.00.


Charakterystyka


•Reprezentatywne zgromadzenie aktywnych przedstawicieli środowiska przedsiębiorców i  menedżerów zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach regionu.
•Liczba uczestników Kongresu to około 200 do 250 osób.
•Bogaty i odpowiadający potrzebom czasu program merytoryczny.
•Liczne, atrakcyjne imprezy towarzyszące.

Tematyka

•Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach.
•Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing ( CRM, BPM, inne ).
•Badania i analizy marketingowe.
•Kryzys szansą na marketingowy sukces.
•Innowacje - istota marketingu.

Miejsce


Konferencja odbędzie się na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego

JORDANA 18 - to super-nowoczesny obiekt konferencyjny dydaktycznych, siedziba wydziału teologicznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. www.jordana18.silesia.pl

Sponsorzy




Patronat




Podziękowania


Wszystkim uczestnikom dziękujemy za przybycie.
Współorganizatorom i partnerom dziękujemy za pomoc w organizacji tego przedsięwzięcia.
Zapraszamy na kolejną edycję Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu - już za rok!

Zespół organizujący I Śląski Kongres Ludzi Marketingu
Śląskie Towarzystwo Marketingowe

Pobierz pliki

GS_Kongres_1.jpg (431.51 kB)

GS_Kongres_2.jpg (754.05 kB)

Europerspektywy.jpg (899.17 kB)

Europerspektywy.pdf (432.95 kB)