Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

WYNIKI KONKURSU NA LOGO ŚLĄSKIEGO TOWARZYSTWA MARKETINGOWEGO

Zwycięskie logo
Jury konkursu na nowe logo Śląskiego Towarzystwa Marketingowego ma przyjemność ogłosić wyniki pierwszego etapu oraz poinformować, że do finału zakwalifikowały się następujące osoby i ich prace - kolejność wg liczby zdobytych punktów:

Małgorzata Furst - praca "spinacz" - 56 punktów.
Nicoletta Głąb - praca "słupki" - 49 punktów.
Małgorzata Furst - praca "tarcza" - 46 punktów.
Dorota Staruk - praca "krawat" - 40 punktów.
Bartłomiej Siwek - praca "prostokąty" - 40 punktów.

Poziom konkursu był bardzo wysoki i prace kilku jeszcze autorów zostały wysoko ocenione przez jury:

Anna Krzeszewska - praca "Ś na kropkach" - 39 punktów.
Leszek Boruszczak - praca "czerwony trójkącik" - 38 punktów.
Robert Mieniok - praca "ŚTM z kolorowych kwadracików" - 38 punktów.
Agata Hendzel i Mateusz Dymek - praca "kod kreskowy" - 37 punktów.
Dorota Staruk - praca "Ś-uśmiechy" - 36 punktów.
Marta Ćwik - praca "S -prostokąty" - 34 punkty.
Agata Hendzel i Mateusz Dymek - praca "twarze" - 34 punkty.
Małgorzata Furst - praca "S" - 33 punkty.
Marta Ćwik - praca "niebieska kula" - 32 punkty.
Wysoki poziom nadesłanych prac sprawił, że wybór zwycięskiego Logo okazało się niełatwym zadaniem.

Poniżej prezentujemy oceny, jakie otrzymały poszczególne prace finałowe:

Dorota Staruk - praca "krawat" - 47 punktów.
Małgorzata Fürst - praca "spinacz" - 42 punkty.
Małgorzata Fürst - praca "tarcza" - 41 punktów.
Nicoletta Głąb - praca "słupki" - 31 punktów.
Bartłomiej Siwek - praca "prostokąty" - 29 punktów.

WYRÓŻNIENIA W KONKURSIE

Pozostałym uczestnikom finału Jury w dowód uznania postanowiło przyznać wyróżnienia specjalne.

Jury postanowiło przyznać honorowe wyróżnienia specjalne następującym osobom:
Małgorzata Fürst
Nicoletta Głąb
Bartłomiej Siwek

Dodatkowo Jury przyznało honorowe wyróżnienia następującym osobom:
Marta Ćwik
Anna Krzeszewska
Agata Hendzel i Mateusz Dymek
Leszek Boruszczak
Robert Mieniok

Jurorzy oraz organizatorzy pragną serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom za wzięcie udziału w konkursie.

Gratulujemy Państwu talentu oraz życzymy dalszego rozwoju i sukcesów.

Zarząd Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
Członkowie Komisji Konkursowej

Zobacz także


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting