Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

71. Wieczór z marketingiem




Wstęp bezpłatny. Prosimy jednak o rejestrację Zapisz się



Program Wieczoru

17.00 - 17.15
Rejestracja gości

17.15 - 17.20
Powitanie uczestników – Artur Kurkiewicz (ŚTM), Kamil Entsua-Mensah (NZS)

17.20-18.00
Paulina Nowakowska – Jak automatyzować procesy marketingowe?
Automatyzacja procesów staje się koniecznością. Kiedy? Jak? Jakie procesy procesy automatyzować? Jakie funkcje i użyteczności są najważniejsze w dobrym narzędziu do automatyzacji? Pytań jest naprawdę dużo – a odpowiedzi udzieli Senior Marketing Automation Specialist z Sales Manago.


18.05 – 18.45
Marcin Gwizdek – Konstytucja Biznesu, dlaczego warto założyć firmę TERAZ?

30 kwietnia wszedł w życie pakiet zmian dotyczących działalności gospodarczej tzw. Konstytucja Biznesu. Wprowadza on wiele ułatwień dla przedsiębiorców oraz sprawia, że prowadzenie własnej firmy ma być tańsze, prostsze i przyjemniejsze. Wyliczyliśmy to. Zakładając firmę po nowych zmianach przedsiębiorca zaoszczędzi 5200 złotych. Dowiedz się, jak?

18.45 – 19.00
Przerwa integracyjna

19.00 - 19.40
Jacek Włodarczyk - Marketing wydawniczy. Fantazja czy rzeczywistość?

Codziennie w Polsce ukazuje się 60 nowych tytułów. Tymczasem jeden tytuł na 100 osiąga nakład gwarantujący zwrot kosztów produkcji a jeden tytuł na 1000 osiąga zysk na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych. Co roku bankrutuje kilkanaście wydawnictw a w to miejsce powstaje kilkanaście nowych. Jak działać na tak trudnym rynku?

19.45
Zakończenie 71. Wieczoru zmarketingiem



P R E L E G E N C I


Paulina Nowakowska
Sales Manago - Senior Marketing Automation Specialist
SALESManago


Tajniki automatyzacji marketingu poznaje od 2016 roku. W SALESmanago odpowiada za wdrożenia systemu na kraje nordyckie oraz na centralną część Europy . Ponadto zajmuje się edukacją oraz prowadzeniem warsztatów certyfikowanych w Polsce i w Europie. Kiedy nie opowiada o najnowszych trendach w automatyzacji fascynuje się życiem, tradycją i kulturą narodów Dalekiego Wschodu, zwłaszcza Korei ( Północnej i Południowej).


Marcin Gwizdek
Fundacja TaxCare - księgowy, trener biznesu
Fundacja Tax Care

Od czerwca 2017 roku związany z Fundacją TaxCare gdzie prowadzi szkolenia dla Urzędów Miast, Urzędów Pracy oraz firm prywatnych z zakresu szeroko pojętej przedsiębiorczości, księgowości i podatków.

Jacek Włodarczyk
Book Marketing Research - prezes zarządu
Book Marketing Reaserch

Absolwent Wydziału Budownictwa Politechniki Często­chow­skiej (studia inżynierskie w latach 1981-1986) oraz Pa­pies­kiej Akademii Teologicznej w Krakowie 1984-1989.

Pracował w dziale handlowym w Wydawnictwie Naukowym Polskiego Towarzystwa Teologicznego w Krakowie, w Społecznym Instytucie Wydawniczym Znak Sp. z o.o. w Krakowie na stanowisku kierownika działu marketingu, w Wydawnictwie Książnica Sp. z o.o. w Katowicach na stanowisku prezesa zarządu, w Wydawnictwie Zielona Sowa na stanowisku dyrektora generalnego. Od 1993 do dzisiaj praca na stanowisku konsultanta w firmie Book Marketing Research w Krakowie oraz od 2000 na stanowisku prezesa zarządu BMR Sp. z o.o.

Od kilku lat jest wykładowcą na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych – wykłada tam przedmiot: Marketing wydawniczy. Na Podyplomowych Studiach Edytorskich na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzi przedmioty: Ekonomika książki, Formy dystrybucji książki oraz Organizacja i zarządzanie wydawnictwem.

W Book Marketing Research Sp. z o.o. od 1993 jest konsultantem ze specjalizacją marketing i zarządzanie wydawnictwem. Pracował dla największych wydawnictw w Polsce m. in.: Wolters Kluwer, C.H. Beck, Helion, LektorKlett, Wilga, Pascal, Publicat, Wydawnictwo Literackie, National Geographic, Świat Książki. 
SMSapi 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Kontakt | O ŚTM | Polityka prywatności | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting