Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

70. Wieczór z marketingiem

Czego dowiesz się podczas Wieczoru z Marketingiem


- Czym jest NPS i jak go mierzyć,

- Jak wpływać na satysfakcję klienta,

- Na czym polega marketing automation,

- Jak rozpoznać i monitorować klienta,

- Jak segmentować i dopasowywać treści względem klientów,

- Jakie procesy marketingowe możemy automatyzować,

- Najlepsze przykłady z zakresu marketing automation,

- Czym jest marketing fundamentalny,

- Jak skutecznie przeprowadzić wystąpienie, prezentację publiczną firmy/produktu czy idei,

- Co wpływa na przekaz marketingowy i jego odbiór.

Agenda


17.00 - 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM).

17.20 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania)
W skali od 0-10 - jak bardzo chcesz wpływać na satysfakcję klientów?? - Daniel Rydel (Key Account Manager w Webankieta.pl).

18.10 – 19.00 (prezentacja + czas na pytania)
Marketing Automation - z czym to się je?Hubert Olszowski (Customer Success Manager SalesManago w Benhauer).

19.00 – 19.15 - Przerwa integracyjna.

19.15 – 20.00 - (prezentacja + czas na pytania)
Wstęp do marketingu fundamentalnego - czyli miłe złego początki - Jaromir Matulewicz (KIPPiM).

20.00
Zakończenie Wieczoru.


Lokalizacja


Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
ul. Armii Krajowej 19B
sala 107 (I piętro - sala Rady Wydziału)
Parking przy ulicy Akademickiej
Mapa dojazdu

Rejestracja


Ze względu na wstęp wolny wymagana rejestracja Zapisz się

Prelegenci



Daniel Rydel

Absolwent zarządzania. Psycholog. Doświadczenia zawodowe zaczął zdobywać od 2007 roku prowadząc szkolenia i warsztaty dla lubelskiego klubu programowania neurolingwistycznego, ogólnopolskiego projektu klubów rozwojowych ProActive oraz innych instytucji komercyjnych, stowarzyszeń studenckich, organizacji non-profit. Kompetencje miękkie i wiedzę naukową wykorzystuje na co dzień w swojej pracy. Zajmuje się sprzedażą i doradzaniem klientom biznesowym w realizacji badań ankietowych online. Współpracował między innymi z takimi markami jak: Danone, PKP, BNP Paribas, Volkswagen, Polkomtel i Cyfrowy Polsat.


Hubert Olszowski

Trzy letnie doświadczenie związane z automatyzacją marketingu - w SALESmanago odpowiada za implementację i strategię Marketing Automation. Posiada również praktyczną wiedzę nabytą przy prowadzeniu własnego biznesu e-commerce. Wieczny optymista, prywatnie interesuje się dynamicznie rozwijającą się branżą e-sportową, weekendy spędza jednak tradycyjnie - z rodzimą ekstraklasą. Uwielbia podróże które zawsze dokumentuje dronem i kamerą, co stało się już jego regularnym hobby.


Jaromir Matulewicz

Od prawie 25 lat zajmuje się marketingiem i zarządzaniem relacjami z klientami. Obecnie związany z Krajowym Instytutem Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa w Krakowie. Doświadczenie marketingowe zdobywał m.in. w firmach teleinformatycznych, poligraficzno-wydawniczych i jednostkach naukowych. Kierował organizacją wielu krajowych i międzynarodowych kongresów, konferencji, seminariów i warsztatów o charakterze zarówno komercyjnym, jak i naukowym. Jest członkiem Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.


Kontakt


Artur Sawicki
E-mail: biuro@marketingsilesia.pl

Zobacz także


SMSapi 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Kontakt | O ŚTM | Polityka prywatności | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting