Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

LXVII Wieczór z marketingiem

Zapraszamy na kolejny "Wieczór z marketingiem", który odbędzie się 23 marca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Naszymi Partnerami są Drogowskazy Kariery i Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Wstęp bezpłatny - prosimy jedynie o rejestrację na naszej stronie. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział.

PROGRAM WIECZORU

.
17.00-17.15

Rejestracja gości

17.15-17.20
Powitanie uczestników – Artur Kurkiewicz (ŚTM), Grzegorz Rosiński (Drogowskazy Kariery)

17.20-17.55
Tomasz Sobisz - Reklamy Super Bowl 2017
Super Bowl - amerykańskie święto sportu, a od 1984 r. wielkie wydarzenie także dla świata reklamy i marketingu. Tegoroczna, 51. edycja Super Bowl pokazała nam czym reklama jest dzisiaj i czego możemy spodziewać się w (niedalekiej) przyszłości.

18.00 – 18.35
Artur Kurkiewicz – Ekonomiści i marketingowcy w czasach postprawdy
W roku 2016 leksykografowie słowników oksfordzkich wybrali słowo post-truth (postprawda) słowem roku. Porozmawiamy o zmianach w otaczającym nas świecie. O zmieniających się relacjach społecznych i ekonomicznych. Nastał czas postprawdy. Co to oznacza dla marketingowców i ekonomistów? Skąd się to bierze i jak sobie radzili z niektórymi problemami mistrzowie marketingu?

18.35 – 19.00 Przerwa integracyjna

19.00-
Monika Sienkiewicz – Strategia w małej i średniej firmie

1. Strategia to nie wszystko. Model biznesowy – szersza perspektywa.

2. Strategia marketingowa jako strategia funkcjonalna.

3. Gra warsztatowa „Twierdza Poznań” - nowoczesne narzędzie do nauki. Rozegranie wstępnej sesji z nastawieniem na komunikowanie i wdrażanie strategii.



Prelegenci:

Tomasz Sobisz
Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji. Prezes firmy Manufaktura Wiedzy Estakada Spółka z o.o., Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego oraz Wiceprezes Fundacji Wiedzy i Dialogu Społecznego AGERE AUDE. Wykładowca akademicki (Komunikacja promocyjna i kryzysowa, Uniwersytet Śląski). Absolwent filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie CSR - Strategia Odpowiedzialnego Biznesu.

Artur Kurkiewicz
Ukończył politologię i dziennikarstwo na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stażysta IFG (Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie). Certyfikowany ekspert ds. benchmarkingu (certyfikat nr 22, wydany przez TÜV NORD Polska). Twórca autorskich strategii marketingowych HSM (Holistyczna Strategia Marketingowa), SRC (Strategia Rynków Cząstkowych) oraz koncepcji marketingu fundamentalnego. Właściciel jednej z najstarszych (1992 r.) agencji marketingowo-reklamowych na Śląsku. Wykładowca akademicki i trener. Rzemieślnik reklamy i marketingu.

Monika Sienkiewicz
Od 2001 roku związana z zarządzaniem w polskich firmach. Od 2007 roku założyciel, strateg firmy Empiria oraz konsultant biznesowy. Trener i doradca metodyczny, doświadczony praktyk w zakresie szkoleń dla biznesu. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Mistrzyni Gry Twierdza Poznań.

2017-03-18

luka.polacik@gmail.com


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting