Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

1-2 grudnia - najważniejsze wydarzenie współorganizowane przez ŚTM w 2016 r.
Konferencja: Wyróżnij się lub zgiń. Nowoczesne formy komunikacji promocyjnej

Najważniejsze wydarzenie współorganizowane przez ŚTM w 2016 r.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe i Koło Naukowe KOMUNIKATOR Uniwersytetu Śląskiego zapraszają na dwudniową konferencję:

Wyróżnij się lub zgiń. Nowoczesne formy komunikacji promocyjnej


Prelegenci są przedstawicielami zarówno świata marketingu, piaru i biznesu, jak i świata nauki.
A będą to m.in.:

W panelach mistrzowskich:

prof. Henryk Mruk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Anna Miotk (Polskie Badania Internetu)
Marcin Maj (OS3)
Sonia Draga (Wydawnictwo Sonia Draga).

W panelach eksperckich:


Przemysław Rusiecki (GWSH, twórca AnoMaila)
Agnieszka Wierzbicka i Magdalena Ratalewska (Uniwersytet Łódzki)
Inez Okulska (Uniwersytet AM w Poznaniu)
Anna Kurzak i Artur Sawicki (Politechnika Częstochowska)

W sesjach warsztatowych:

Mira Fronczek (BCMM-badania marketingowe)
Adam Latocha (JM Elektronik, ŚTM)

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Wymagana rejestracja na warsztaty – zgłoszenie proszę wysyłać na zapisy.komunikator@gmail.com Liczba miejsc ograniczona!


Lokalizacja Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka
ul. Bankowa 11a, Katowice

Program konferencji


Pierwszy dzień Konferencji - czwartek, 1 grudnia


9:00 OTWARCIE KONFERENCJI

PANEL MISTRZOWSKI


9:15-9:45 Henryk Mruk, Warunki skutecznej komunikacji marketingowej, Katedra Zarządzania, Wydział Gospodarki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

9:45-10:15 Marcin Gębarowski, Ambush marketing – podstępny sposób na podkradanie wizerunku sponsora wydarzenia sportowego, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Rzeszowska

10:15-10:45 Anna Miotk, Jak Internet zmienił naszą wiedzę o odbiorcach działań promocyjnych, Instytut Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej, Wydział Teologiczny, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Polskie Badania Internetu

10:45-11:15 DYSKUSJA

11:15-11:30 PRZERWA NA KAWĘ


PANEL EKSPERCKI


11:30-11:50 Przemysław Rusiecki, Narzędzia komunikacji marketingowej w sektorze mikro i małych przedsiębiorstw, Katedra Informatyki, Wydział Zarządzania, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach

11:50-12:10 Agnieszka Wierzbicka i Magdalena Ratalewska, Strategie komunikacji marketingowej w Internecie stosowane na rynku MSP, Katedra Współczesnego Języka Polskiego, Wydział Filologiczny oraz Katedra Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki

12:10-12:30 Inez Okulska, Robotyka w służbie komunikacji promocyjnej, Polsko-Niemiecki Instytut Badawczy, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu

12:30-13:00 DYSKUSJA

13:00-15:00 OBIAD


PANEL EKSPERCKI


15:00-15:20 Artur Sawicki, Komunikacja marketignowa w obszarze digital, Instytut Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska, Śląskie Towarzystwo Marketingowe

15:20-15:40 Anna Kurzak, Innowacyjne formy promocji w publicznej przestrzeni zewnętrznej, Instytut Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska

15:40-16:00 Oksana Prasyuk, Perfomance as a form of political advertising during election campaigning, Katedra Dokumentoznawstwa i Działalności Naukowej, Uniwersytet Narodowy Akademia Ostrogska, Ukraina

16:00-16:30 DYSKUSJA


WARSZTATY


16:30-17:30 Mira Fronczek, Badania marketingowe w procesie budowy wizerunku marki, BCMM
(zapisy: zapisy.komunikator@gmail.com)


Drugi dzień Konferencji - piątek, 2 grudnia

PANEL MISTRZOWSKI


9:15-9:45 Marcin Maj, Przez emocje do serca, czyli jak tworzyć komunikację, żeby trafić konsumenta w czuły punkt, OS3

9:45-10:15 Piotr H. Lewiński, Tabu w reklamie, Zakład Językoznawstwa Stosowanego, Instytut Filologii Polskiej, Wydział Filologiczny, Uniwersytet Wrocławski

10:15-10:45 Sonia Draga, Jak sprzedać książkę. Narzędzia promocji stosowane w branży wydawniczej, Wydawnictwo Sonia Draga

10:45-11:15 DYSKUSJA

11:15-11:30 PRZERWA NA KAWĘ


PANEL EKSPERCKI


11:30-11:50 Anna Łach, Pomiędzy nauką a marketingiem – popularyzacja nauki w prasie na przykładzie „Newsweeka”, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa, Wydział Filologiczny, Uniwersytet Wrocławski

11:50-12:10 Joanna Śmietanka, PR i promocja w branży muzycznej – nowoczesne formy budowania marki własnej, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Wydział Filologiczny, Uniwersytet Wrocławski

12:10-12:30 Natalia Parfeniuk, Specyfika wybranych aspektów działalności marketingowej uczelni wyższych na Ukrainie (na przykładzie Uniwersytetu Narodowego Akademii Ostrogskiej), Katedra Dokumentoznawstwa i Działalności Naukowej, Uniwersytet Narodowy Akademia Ostrogska, Ukraina


12:30-13:00 DYSKUSJA

13:00-15:00 OBIAD
.

PANEL STUDENCKI


15:00-15:20 Oksana Hudkova, Wykorzystanie mediów społecznościowych (SMM) w działalności marketingowej uczelni wyższych w kontekście orientacji zawodowej kandydatów na studia, działalność informacyjna, archiwalna i bibliotekoznawstwo, Uniwersytet Narodowy Akademia Ostrogska, Ukraina

15:20-15:40 Inna Vasiuk, Komunikacja marketingowa w Internecie a zarządzanie marką uczelni, działalność informacyjna, archiwalna i bibliotekoznawstwo, Uniwersytet Narodowy Akademia Ostrogska, Ukraina

15:40-16:00 Magdalena Wójcik, Sztuka generująca zyski – film modowy w procesie kreowania wizerunku marki, komunikacja promocyjna i kryzysowa, Uniwersytet Śląski

16:00-16:30 DYSKUSJA


WARSZTATY



16:30-17:30 Adam Latocha, Jak unikać popełniania błędów w realizacji krótkich form filmowych, aby wyróżnić się jakością i nie zginąć, JM elektronik, Śląskie Towarzystwo Marketingowe
(Zapisy: konferencja.komunikator@gmail.com)

17:30 ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

2016-11-23

luka.polacik@gmail.com