Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Wieczór z marketingiem - 27 października

Październikowy Wieczór z marketingiem 2.0 jest pierwszym z trzech 3 wydarzeń organizowanych przez ŚTM jesienią 2016 r. Kolejne to:

Wieczór z marketingiem 2.0 w Częstochowie – 24 listopada 2016

Konferencja Wyróżnij się lub zgiń organizowana przez Koło naukowe KOMUNIKATOR Uniwersytetu Śląskiego i Śląskie Towarzystwo Marketingowe 1 i 2 grudnia 2016. Uczestnicy konferencji mogą spodziewać wykładów i warsztatów prowadzonych przez znanych specjalistów, m.in. Annę Miotk, Marcina Maja, Henryka Mruka i prawdopodobnie Kamila Durczoka.


Natomiast teraz zapraszamy na najbliższy Wieczór z marketingiem
Wstęp bezpłatny, wymagana jednak jest rejestracja na naszej stronie: http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram

Temat Wieczoru z marketingiem 27 października 2016:

  1. B2B i B2C - nowoczesne kanały sprzedażowe dla biznesu - OPTeam SA

  2. Badania marketingowe w internecie – BCMM – badania marketingowe Sp. z o.o.
    Analiza social media, Google Trends, Google Analytics – to narzędzia coraz lepiej znane w świecie marketingu. Jak pojawienie się nowych możliwości monitorowania działań marketingowych wpływa na pracę badaczy? Podczas prezentacji dowiemy się, jak narzędzia do analizy danych w internecie mogą być wykorzystywane przez agencje badawcze i co z tego wynika dla marketingowców.

Partnerami Wieczoru są:



OPTeam SA www.opteam.pl
Firma działa na polskim rynku IT od 1988 roku. Od 2010 roku jest notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Ponad 25 letni okres działalności przełożył się na realizację wielu projektów informatycznych dla przedsiębiorstw, uczelni i instytucji publicznych. OPTeam SA jest pionierem wielu rozwiązań IT w Polsce: pierwsza elektroniczna portmonetka w Polsce, pierwszy system kampusowy, pierwszy sklep internetowy w branży budowlanej.

BCMM Spółka z o.o. www.bcmm.com.pl

Firma specjalizuje się w badaniach marketingowych, czyli dostarczaniu użytecznych informacji rynkowych, które wspierają zarządzanie przedsiębiorstwem i pomagają w podejmowaniu decyzji marketingowych. BCMM jest członkiem międzynarodowej organizacji firm badających rynek ESOMAR.







Prelegenci:

Piotr Halicki - główny specjalista ds. produkcji i rozwoju oprogramowania w OPTeam S.A./ Product Manager. Zajmuje się szerokim spektrum działań biznesowych oraz technologii informatycznych. Od lat związany z firmą OPTeam S.A. w obszarach e-commerce tj: B2B i B2C jak również dedykowanych rozwiązań informatycznych dla rynku Uczelni Wyższych, Energetyki, Przedsiębiorstw oraz Administracji Publicznej. Główne obszary działań to analiza biznesowa, analiza techniczna, projektowanie nowoczesnych rozwiązań oraz architektury dla systemów OPTIcamp realizujących procesy biznesowe z wykorzystaniem inteligentnych nośników poświadczeń. Z zainteresowaniem śledzi postępy rynku Data Mining (MDM - Master Data Management; DQ - Data Quality) wykorzystywanych podczas optymalizacji oraz przetwarzania dużych zbiorów danych (Big data), do celów monetyzacji danych.

Jakub Bronczyk - menedżer ds. Kluczowych Klientów Sektor Enterprise, OPTeam S.A.
Od ponad 10 lat związany z branżą IT. W firmie OPTeam odpowiada za działania handlowe, sprzedaż i promocję oprogramowania dla biznesu. Głównie obszary działalności to aplikacje webowe w sektorze B2C | B2B |, systemy intranetowe, CRM, Workflow, ERP oraz szeroko rozumiana integracja systemów informatycznych.

Artur Loda – absolwent socjologii oraz komunikacji kulturowej, zajmujący się badaniami marketingowymi. Jest badaczem w firmie BCMM – badania marketingowe sp. z o.o.


Agenda Wieczoru


17:15-17:30 Rejestracja gości

17:30-17:35 Powitanie uczestników – Tomasz Sobisz, ŚTM

17:35-18:35 B2B i B2C Nowoczesne kanały sprzedażowe dla biznesu

18:35-19:00 Przerwa integracyjna.

19:00-20:00 Badania marketingowe w internecie

Przydatne informacje:

  • na terenie TVP3 Katowice działa bufet do 16.30
  • podczas prelekcji ŚTM zapewnia napoje - ciepłe i zimne


Organizatorzy wieczoru:

Robert Chądzyński
tel. 503 344 307 robert.chadzynski@marketing.silesia.pl

Tomasz Sobisz
tel. 604 120 464, tomasz.sobisz@marketing.silesia.pl

Amanda Caban
tel. 726 069 659 amanda.caban@marketing.silesia.pl

2016-10-19

luka.polacik@gmail.com


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting