Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

XX(LX) Wieczór z marketingiem 2.0 - 18 czerwca 2015 r.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XX(LX) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek czerwca (11.06.2015) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział.


PROGRAM WIECZORU

.

17.15 - 17.30
Rejestracja gości.

17.30 – 20.30 (prezentacja + warsztat + dyskusja)

E-commerce – jak to działa?

Warsztat prowadzą Bartosz Pudo oraz Mateusz Dąbroś - Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych

Każdy sklep internetowy posiada swój regulamin… a przynajmniej powinien posiadać! Regulaminy te różnią się między sobą treścią, a często sprzeczne są z przepisami chroniącymi konsumentów. Jakie błędy popełniają przedsiębiorcy? Jak tych błędów uniknąć?

Celem warsztatów będzie omówienie zasad tworzenia regulaminów sklepów internetowych. Szczególny nacisk położony zostanie na kwestie klauzul niedozwolonych, prawidłowego konstruowania polityki prywatności oraz obowiązków sprzedawcy w relacji z konsumentem.



PRELEGENCI WIECZORU

Bartosz Pudo - Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych
Prawnik, specjalista z zakresu ochrony danych osobowych.
Koordynuje wszystkie procesy wdrażania oraz dostosowywania do obowiązujących przepisów procedur z zakresu ochrony danych osobowych u klientów. Doradza także w procesie wdrażania systemów informatycznych oraz aplikacji mobilnych, m.in. serwisu i aplikacji, za pomocą których będą prowadzone rekrutacje do wszystkich spółek w Europie Środkowo-Wschodniej należących do jednej z międzynarodowych grup kapitałowych. Analizował aspekty prawne procesu tworzenia i wprowadzenia na rynek europejski urządzeń elektronicznych produkowanych w Azji.

W zakres jego specjalizacji wchodzą również sprawy z zakresu prawa własności intelektualnej oraz prawa konkurencji. Opiniuje umowy oraz doradza w sporach dotyczących praw autorskich, zwłaszcza w przemysłach kreatywnych i branży IT.
Autor publikacji z zakresu prawa autorskiego i prawa własności przemysłowej. Prelegent na licznych konferencjach naukowych i branżowych organizowanych m.in. przez: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Politechnikę Śląską w Gliwicach, Uniwersytet w Białymstoku, Fundację Nowoczesna Polska, Górnośląski Klaster Kreatywny, Śląski Klub Biznesu, Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz GigaCon.

Mateusz Dąbroś - Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych
Aplikant adwokacki, specjalista z zakresu prawa umów
Odpowiedzialny za sporządzanie projektów umów zobowiązaniowych oraz wzorców umownych (w tym regulaminów oraz ogólnych warunków umów), a także – umów nietypowych. Analityk projektów umów pod kątem ich zgodności z prawem, rzeczywistej efektywności, rozkładu ryzyka oraz odpowiedniego zabezpieczenia interesów klienta. Prowadzi także doradztwo w sporach na tle wykonywania umów wraz z reprezentacją przed sądami państwowymi i arbitrażowymi.
Prelegent i organizator ogólnopolskiej oraz międzynarodowej konferencji z zakresu prawa prywatnego międzynarodowego oraz licznych ogólnopolskich konferencji z zakresu prawa cywilnego oraz prawa spółek handlowych.



2015-06-05

luka.polacik@gmail.com


Empiria One Press SFBCC 3w Helion.pl Advance
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting