Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

XIX(LIX) Wieczór z marketingiem 2.0 - 07 maja 2015 r.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na
LIX (59) Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w pierwszy czwartek maja (07.05.2015) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział.

PROGRAM WIECZORU

.

16.45 - 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.15 – 18.00
Bartosz Pudo - „Marketing bezpośredni vs ochrona danych osobowych”

18.00 – 18.15
Przerwa

18.15-19.00
Tomasz Madejski - „The Rumble in the Jungle -lekcja nowoczesnego marketingu”

19.00 – 20.00
Maciej Stanusch - „Hostessa do zadań specjalnych czyli (Nie)Wirtualny Doradca”

20.00-20:30 Podsumowanie Wieczoru z Marketingiem.


PRELEGENCI WIECZORU. O swoich prezentacjach i sobie


Marketing bezpośredni vs ochrona danych osobowych


"Jak zgodnie z prawem pozyskać dane osobowe klientów? Jak je zabezpieczyć? Jak tworzyć i przechowywać bazy mailingowe? Jakie klauzule umieścić w umowie z agencją reklamową? Przyjdź i posłuchaj!."

Bartosz Pudo, Prawnik SZiP

W swojej pracy pomagam Klientom dostosować obowiązujące w ramach ich przedsiębiorstwa procedury do wymogów ustawy o ochronie danych osobowych, a tym samym zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych przez nich danych. Oprócz doradztwa, również publikuję i szkolę, co pozwala mi być na bieżąco ze stale zmieniającymi się wymogami w zakresie ochrony danych osobowych.
Wolne chwile, szczególnie te dłuższe, spędzam w górach, zwykle z plecakiem, na szlaku. Gdy czasu jest mniej z przyjemnością bawię się ze znajomymi przy grach planszowych. Nie mogę żyć bez muzyki! Choć sam gram coraz rzadziej (kariera gitarzysty chyba nie była mi pisana), nie przestaję słuchać - od Rolling Stones po Sigur Rós, a lata nie wyobrażam sobie bez wizyty na OFF Festivalu.


The Rumble in the Jungle - lekcja nowoczesnego marketingu


"Walczysz na hiperkonkurencyjnym rynku. Wszystko co zrobisz bądź wymyślisz, zostanie skopiowane i ulepszone. Walczysz na rynku całkowicie zglobalizowanym, który w ciągu kilku chwil ten sam produkt czy usługę może otrzymać od kogoś innego. Na tym samym rynku na pewno jest ktoś, kto przez pół życia nie przeczytał ani jednej książki, a kto okaże się lepszy, sprytniejszy i odporniejszy na stres od Ciebie. Twoja wiedza przegra z formą. Warto, byś posłuchał tego, co mam Ci do powiedzenia."


Tomasz Madejski, Managing Director agencji reklamowej Nextday Touchpoint Communication

Tomasz Madejski marką Nextday zarządza już blisko 10 lat. Specjalizuje się przede wszystkim w brandingu, strategiach, corporate indentity czy kampaniach politycznych. W gronie klientów agencji znalazły się już między innymi takie marki, jak: Gothaer, Vattenfall, Wojas, Mieszko, Sobik, Virtu, Intersport, Politan, Prawo i Sprawiedliwość, Platforma Obywatelska.






Hostessa do zadań specjalnych czyli (Nie)Wirtualny Doradca


Prelegent zaprezentuje najnowsze i pierwsze na świecie rozwiązanie jakim jest (Nie)Wirtualny Doradca, który łączy technologię rozpoznawania mowy, analizę semantyczną języka charakteryzującą sztuczną inteligencję i rozbudowaną bazę wiedzy ogólnej. Wirtualna Hostessa, która zna odpowiedzi na ponad dwa miliony pytań i nigdy nie wpada w irytację, może pracować w urzędach, centrach handlowych, na imprezach wystawienniczych etc. Jak praktycznie działa Wirtualna Hostessa? Tego nie da się opowiedzieć, gdyż to trzeba zobaczyć! Zapraszamy


Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Stanusch Technologies SA

Maciej Stanusch jest absolwentem Wydziału Zarządzania (kierunek Zarządzanie Marketingowe i Polityka Rynkowa) Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Z branżą IT związany jest od 17 lat. Jest autorem ponad 50 artykułów na temat CRM. Brał udział w projektach m.in. dla American Express, WorkService, SodexhoPass, WSIP, PWN SA, Aster City, Carlsberg, Electrolux, SAP, Schneider Electric, Microsoft Polska. Od kilku lat zajmuje się problematyką wykorzystania metod i technik sztucznej inteligencji w marketingu oraz bezpośredniej obsłudze klienta. Kierowana przez niego Spółka Giełdowa Stanusch Technologies SA jest światowym liderem w dziedzinie budowy i wykorzystania technologii Wirtualnych Doradców.


2015-04-28

luka.polacik@gmail.com


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting