Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

XIX(LVIII) Wieczór z marketingiem - 9 kwietnia 2015 r.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na
LVIII (58) Wieczór z marketingiem a pierwszy w Częstochwie, który odbędzie się w drugi czwartek kwietnia (09.04.2015) na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej,
ul. Armii Krajowej 19B w Częstochowie - sala 107 (sala Rady Wydziału)

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział.

PROGRAM WIECZORU

.

16.45 - 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.15 – 17.30
Przywitanie, informacje organizacyjne – Katarzyna Łazorko (Instytut Marketingu), Tomasza Sobisz (prezes ŚTM), Artur Sawicki (szef Regionu Częstochowskiego ŚTM).

17.30 – 18.05
Rola empatii w marketingu relacyjnym na rynku B2B – Joanna Okularczyk
Funkcjonowanie działów marketingu producentów i sprzedawców na rynku B2B oraz zadania jakie są im stawiane w celu poznania potrzeb klientów, co prowadzi do budowy mapy empatii, która opiera się na zaufaniu i satysfakcji konsumenta oraz nawiązaniu z nim długotrwałych relacji.

18.05-18.45
Marketing MŚP - praktyczne wnioski z projektu Małopolskie Doradztwo Biznesowe - Karol Wolski
Omówienie podstawowych narzędzi jakie wykorzystują mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MMŚP), wyzwania jakie stawia rynek w obszarze marketingu oraz rola psychologa biznesu w przypadku spowolnienia rozwoju firmy.

18.45 – 19.15
Przerwa integracyjna


19.15-20.00
Przyczyny klęsk wyborczych - błędy popełniane podczas organizacji kampanii wyborczych w Polsce - Sebastian Drobczyński
Charakterystyka budowy etapów kampanii wyborczej i na jej podstawie wskazanie, zdefiniowanie, podanie przyczyn oraz omówienie skutków najczęściej popełnianych błędów podczas organizacji i prowadzenia kampanii wyborczych w Polsce.

20.15 Zakończenie Wieczoru.


PRELEGENCI WIECZORU


Joanna Okularczyk
Zajmuje się tworzeniem strategii, marketingiem, wizerunkiem i promocją, szkoleniami i polityką kadrową, od 2004r jest pełnomocnikiem SZJ ISO 9001. Członek Stowarzyszenia Inicjatyw Firm Rodzinnych. Przewodniczącą Komisji Rewizyjnej Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Częstochowie. W 2012 roku otrzymałam złotą honorową odznakę Krajowej Izby Gospodarczej za działalność na rzecz rozwoju Samorządu Gospodarczego. Od 2013 roku Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet Polskiej Sieci Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet, która odpowiada za promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet i wspieranie kobiet, które zakładają i prowadzą własne firmy. Zwolenniczka etyki oraz odpowiedzialności biznesowej. Współwłaścicielka firmy technicznej TEST Systemy Uszczelniające.

Karol Wolski
Psycholog biznesu, przedsiębiorca, pasjonat Internetu, statystyki oraz badań społecznych. Autor szeregu publikacji z zakresu psychologii Internetu, marketingu w Internecie oraz wykorzystywania nowych technologii w zarządzaniu. Wykładowca na kierunkach International Business Studies oraz Psychologia w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego.Prowadzi szkolenia z zakresu zastosowania nowych mediów w marketingu i zarządzaniu. Współpracował i współpracuje z Grupa Żywiec, RMF FM, Sedlak & Sedlak, Poczta Polska, Polskie Badania Internetu.

Sebastian Drobczyński
Ekspert ds. marketingu politycznego. Praktyk z 18-letnim doświadczeniem w obszarze polityki i public relations. Pionier marketingu politycznego na obszarze Wielkopolski. Twórca wielu udanych kampanii politycznych i wyborczych. Od 1997 roku czynnie uczestniczy w tworzeniu i prowadzeniu zwycięskich kampanii politycznych i wyborczych m. In. Jako szef sztabu, rzecznik prasowy, doradca polityczny. Doradca zarządów firm i korporacji z zakresu budowy i kreowania wizerunku. Podejmuje się rozwiązywania sytuacji kryzysowych i Oborny przed czarnym PR. Wykładowca akademicki w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – Wydział Zamiejscowy w Poznaniu, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Specjalizuje się w kampaniach wyborczych, budowy i kreowaniu wizerunku osób i instytucji, psychologii wywierania wpływu, public relations, relacjach z mediami, rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych. Autor licznych publikacji naukowych dotyczących praktycznego wykorzystania marketingu politycznego i media rellations. Prowadzi szkolenia z zakresu autoprezentacji, budowy i kreowania wizerunku, komunikacji, marketingu politycznego, współpracy z medimi. Komentator wydarzeń dla mediów m. in. Cogito, Echo Miasta, Gazeta Wyborcza, Gazeta Pomorska, Polska The Times, Rzeczpospolita, Radio Merkury Poznań, Radio RMF FM, Radio Zet, Telewizja Polsat S.A., Polsat News, TVN24BiŚ, TVP S.A., WTK (Wielkopolska Telewizja Kablowa), Życie Warszawy.

2015-04-02

luka.polacik@gmail.com

Pobierz pliki

Program Wieczoru (130.35 kB)


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting