Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

XVII(LVII) Wieczór z marketingiem 2.0

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na świąteczny,
LVI (56) Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w pierwszy czwartek marca (05.03.2015) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.
Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.

W trakcie spotkania będzie można korzystać z bufetu - bufet TVP będzie czynny do 19.30

.

Program Wieczoru:


17.00 - 17.30
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.


17.30 - 17.50
Przywitanie, informacje organizacyjne oraz prezentacja nowego zarządu Towarzystwa - Artur Kurkiewicz

17.50 - 18.50 (prezentacja + czas na pytania)
Jak skutecznie komunikować się w sieci - Jacek Dziura (Marketing Specialist w SARE SA)
Omówienie efektywnych narzędzi z zakresu online marketingu, na podstawie case study wybranych wysyłek. Najnowsze rozwiązania e-mail marketingu i ich zastosowanie w kontekście rosnącej funkcji komunikacji e-mail. Aktualne trendy oraz prognozy rozwoju skuteczności tego kanału ? personalizacje, targetowanie, analityka.

18.50 - 19.20
Przerwa integracyjna

19.20-20.20 (prezentacja + czas na pytania)
Konsekwencje wysyłania SPAMU po "Bożonarodzeniowej" zmianie przepisów - Jarosław Góra (adwokat, Kancelaria Ślązak Zapiór i Wspólnicy)
26 grudnia 2014 r. w życie weszła Ustawa o Prawach Konsumenta, która mocno utrudniła życie marketingowcom. Co i dlaczego się zmieniło? Jak zgodnie z prawem prowadzić marketing drogą elektroniczną? Jakie konsekwencje spotkać mogą osoby i przedsiębiorstwa wysyłające tzw. SPAM? Na te pytania odpowiem w trakcie wystąpienia.

20.30
Zakończenie Wieczoru.






PRELEGENCI WIECZORU


Jacek Dziura
Marketing Specialist w SARE SA. Doświadczenie w online marketingu zdobywał w Polsce i Holandii. Swoją przygodę z branżą zaczynał w 2009 roku od e-commerce, dziś zajmuje się edukacją klientów w zakresie komunikacji e-mail. Marketingowiec z wyboru, sportowiec z pasji.

Jarosław Góra
Adwokat, związany z Kancelarią Ślązak, Zapiór i Wspólnicy. W pracy zawodowej specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz prawie nowych technologii, zajmuje się prawem funkcjonującym w otaczającej nas cyberprzestrzeni oraz kwestiami związanymi z dowodami elektronicznymi i informatyką śledczą. Stale publikuje dla: Magazynu Informatyki Śledczej i Bezpieczeństwa IT, FramesFactory, Sage Park oraz Niebezpiecznik.pl

2015-02-24

luka.polacik@gmail.com

Pobierz pliki

Harmonogram Wieczoru (129.29 kB)


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting