Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

LVI Wieczór z marketingiem - 4 grudnia 2014 r.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na świąteczny,
LVI (56) Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w pierwszy czwartek grudnia (04.12.2014) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.
Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.

W trakcie spotkania będzie można korzystać z bufetu - bufet TVP będzie czynny do 19.30

.

PROGRAM WIECZORU

.

16.15 - 16.45
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

16.45 – 16.50
Przywitanie, informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz, prezes ŚTM

16.50 – 18.00
Dogmaty zarządzania marką – Jacek POGORZELSKI (dyr. zarządzający Prime Code)
Jeden z najlepszych specjalistów w naszej branży zaprezentuje swego rodzaju głos przeciwstawny do ślepego entuzjazmu wobec marki, jako panaceum na wszystkie problemy marketingowe. Będzie to racjonalny głos doświadczonego praktyka oraz autora profesjonalnego bloga jacekpogorzelski.pl i kilku świetnych książek.

18.00-18.40
Nowoczesne metody dwukierunkowej komunikacji z klientem - Piotr PIETRZAK (CTO IBM Polska i Kraje Bałtyckie)
Komunikacja marketingowa i budowanie długotrwałej relacji z klientem, stały się kluczowymi obszarami zainteresowania firm i ich działów sprzedaży. Szeroka wiedza o kliencie, poprawna segmentacja grupy docelowej i dopasowanie komunikatu są podstawowymi narzędziami umożliwiającymi zwiększenie obrotów na istniejącej bazie odbiorców. Sama przekazana informacja staje się mniej ważna od kontekstu w którym zostaje dostarczona. Technologia wsparta socjologią i psychologią odgrywa kluczową rolę w tym procesie. Wiedza ta jest tym ważniejsza, że umożliwia również szybkie dopasowanie oferty  do potrzeb rynku i pozwala zdobyć przewagę konkurencyjną. O tych i innych rozwiązaniach będziemy mieli okazję porozmawiać w trakcie spotkania.

18.40 – 19.20
Przerwa integracyjna
Zapraszamy na ciasto i soki owocowe. Kawa i herbata do nabycia w bufecie.

19.20-19.50
Krótka historię świętego zatrudnionego w marketingu przedstawi Tomasz Sobisz (TVP Katowice, wiceprezes ŚTM)
Święty Mikołaj, czyli jak i dlaczego biskup z południa zmienił się w krasnala z północy. Współczesny Święty Mikołaj - czerwony krasnal z białą broda, poruszający się saniami zaprzęgniętymi w renifery jest postacią znaną i akceptowaną na całym świecie, bez względu na religię i lokalne obyczaje. Jest postacią znikąd, bo o jego pochodzeniu i pierwowzorze już dawno udało się nam zapomnieć. Skąd wzięła się postać, której imię sprawia, że każdego roku, z początkiem grudnia cały świat ogarnia gorączka zakupów? Czy na pewno znamy historie prawdziwego Świętego Mikołaja?  

19.50 – 20.30
Przerwa integracyjna

20.30
Zakończenie Wieczoru.


PRELEGENCI WIECZORU


Jacek Pogorzelski
Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, marki, komunikacji marketingowej oraz zarządzania doświadczeniem klienta. Doświadczony brand i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowych i międzynarodowych korporacji. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów Executive MBA oraz MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.
Autor książek Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Współautor książki Wskaźniki marketingowe.
Autor bloga o marketingu XXI wieku dostępnego pod adresem:
jacekpogorzelski.pl
Piotr Pietrzak
Chief Technology Officer (CTO) IBM Polska i Kraje Bałtyckie. Entuzjasta i technologiczny ewangelista, od 17 lat związany z branżą IT. Specjalizuje się w projektach optymalizacji i transformacji przedsiębiorstw. Odpowiedzialny za rozwój rynku cloud computing w Polsce. Jest członkiem 32-osobowej grupy Innovation Network, zajmującej się w IBM rozwijaniem nowatorskich rozwiązań. W 2008 r. został przez tę grupę wybrany IBM Chief Technologist of the Year spośród innych specjalistów pełniących tę rolę w IBM na całym świecie. Odpowiedzialny jest też za współpracę z funduszami inwestycyjnymi typu VC/PE w ramach programu IBM Global Entrepreneur. Autor wielu branżowych publikacji. Przełamuje schematy, promuje innowacje. Miłośnik szybkich motocykli, otwartych standardów i umysłów.

Tomasz Sobisz
Marketingowiec, autor tekstów reklamowych i koncepcji marketingowych. Zwolennik enoughizmu (niegromadzenia dóbr konsumpcyjnych, których nie potrzebuje), admirator odpowiedzialnego marketingu, wolontariatu oraz bezpośrednich spotkań i rozmowy człowieka z człowiekiem. Społecznik bez ambicji politycznych. Prezes zarządu firmy Manufaktura Wiedzy Estakada Spółka z o.o., zajmującej się tworzeniem koncepcji marketingowych, produkcją spotów reklamowych, filmów promocyjnych oraz szkoleniami z zakresu komunikacji marketingowej i poprawności językowej. Wiceprezes Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i stały prelegentem „Wieczorów z marketingiem 2.0”. Członek zespołu ds. promocji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy Urzędzie Marszałkowskim w Katowicach.

2014-11-29


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting