Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

LV Wieczór z marketingiem - 9 października 2014 r.


Dobry wieczór... bonsoir, buena noches, guten Abend, buonasera.
Przed nami kolejny "Wieczór z marketingiem" - międzynarodowy. Spodziewamy się gości z Meksyku, Włoch i Niemiec. Francję będzie reprezentował Dom Sain-Etienne.


Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na miedzynarodowy, LV (55) Wieczór z marketingiem, 
który odbędzie się w drugi czwartek października (09.10.2014) w TVP Katowice, ul. Telewizyjna 1.
Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.

PROGRAM WIECZORU

.

Claudio Rigola, prezes Izby Włosko-Polskiej, przedstawi główne obszary działalności. Opowie również o przebiegu Festiwalu Si Silesia oraz o tym, jak Włosi czują się w Polsce i jak na Sląsku odnajdują się włoskie firmy.

***

Szanse rozwoju i ekspansji polskich firm dzięki reklamie wyszukiwarkowej – Patrick Wosnitza, niemiecki (o polskich korzeniach) specjalista marketingu internetowego.

Prezentacja produktów Google. Możliwości jakie dają oraz szanse, które dzięki tym produktom mogą znaleźć się w Waszym zasięgu? Kiedy w ogóle przedsiębiorcom opłaca się korzystać tego typu narzędzi? Jak komponują się one w strategię marketingową?
Na te i Wasze pytania odpowiem podczas prezentacji. Zapraszam na moje, jakżeby inaczej, internetowe seminarium.

***

Międzynarodowa współpraca zdecentralizowana - na przykładzie Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach. O polsko-francuskiej współpracy gospodarczej (i nie tylko) na poziomie miast oraz regionów – opowie dr Robert Pyka, dyrektor zarządzający w Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach. 

Integracja europejska ma wiele obliczy. Można ją realizować zarówno odgórnie w drodze współpracy na szczeblu międzyrządowym poprzez realizację wspólnych strategii i polityk. Bez wątpienia jednak staję się ona najbardziej realną, kiedy dotyka bezpośrednio życia obywateli, a więc kiedy jest rozwijana także na szczeblu jednostek samorządu terytorialnego i wspólnot lokalnych. Jest to kwintesencja idei miast bliźniaczych oraz fundamentalny cel, jaki stawiali sobie założyciele Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach.(...)

***
O promocji kultury i kuchni meksykańskiej opowiedzą Maria Julia Barboza de Sztyler oraz Jacek Sztyler, własciciele firmy Harriba. 


P R E L E GE N C I

Robert Pyka
- Absolwent Uniwersytetu Śląskiego na kierunkach socjologia oraz nauki polityczne, w 2007 uzyskał tytuł doktora nauk społecznych w zakresie socjologii.
- Od 2003 roku Dyrektor zarządzający w Domu Miasta Saint-Etienne w Katowicach (D.M.SE.K.), polsko-francuskiej instytucji działającej w ramach partnerstwa miast Saint-Etienne i Katowice.
- Od 2007 Adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Śląski w Katowicach, a od 2012 roku Dyrektor ds. naukowych tego Instytutu.
- Prowadzi szeroką działalność na polu polsko-francuskiej współpracy międzynarodowej, pozostając jednocześnie aktywnym naukowcem. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych, jest autorem dwóch monografii i redaktorem trzech prac zbiorowych. 

Informacje na temat Domu St-Etienne znajdują się na stronie www.maison-saint-etienne.com  w zakładce Prezentacja oraz Dom miasta Saint-Etienne….
http://um.katowice.pl/strony/st-etienne/index.php?page=prezentacja%3Bdom_st_etienne
Patrick Wosnitza
Doradca ds. marketingu internetowego Doradzał między innymi:
- Rocket Internet
- Venture Stars
- Holtzbrinck Ventures
- Freeletics GmbH

Założyciel:
- Kinoheld GmbH (sprzedane) - bilety w internecie i na komórkę
- Pauschalreise.de (sprzedane) - podróże
- Wosnitza Consulting
Był także kierownikiem sprzedaży na rynek niemiecki oraz dyrektorem działu międzynarodowego marketingu internetowego w 21DIAMONDS GmbH

Claudio Rigola
Prezes Izby Włosko-Polskiej, prezes Zarządu Centrum Usług Księgowych LUNA w Tychach.


Zapraszamy.... jakoś się pomieścimy

2014-10-04


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting