Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

IV (XLIV)Wieczór z Marketingiem 2.0

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na
pełen zmysłów i emocji - IV (XLIV) Wieczór z marketingiem 2.0,
który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (04.04.2013) w TVP Katowice.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.

PROGRAM WIECZORU

.

16.40-17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe

17.05-17.15
Przywitanie oraz informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz

17.15-17.40
Spotkanie autorskie z Anną Miotk, autorką książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty.
>Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych?
>Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę.
> Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu.
>Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje.

Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów.

W trakcie Wieczoru będzie można wylosować książkę - Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Osoby, którym nie powiedzie się w losowaniu, będą mogły ją kupić w specjalnej cenie... no i oczywiście zdobyć autograf autorki.

Wydawcą książki jest wydawnictwo Helion.
Książkę można kupić w dobrych księgarniach oraz w sklepie internetowym wydawcy – Link do książki:
helion.pl/ksiazki/skuteczne-social-media-prowadz-dzialania-osiagaj-zamierzone-efekty-anna-miotk,mosome.htm

17.40-18.10
Skuteczne social media. Jak mierzyć efekty działań w mediach społecznościowych?
Anna Miotk – dyrektor badań i rozwoju produktu w NetSprint.pl – opowie o najważniejszych problemach związanych z obecnością w mediach społecznościowych i sposobach ich wykorzystania oraz monitorowania w celach marketingowych.

Social media :
  • Czy to zabawka nastolatków, czy może jednak poważny biznes?
  • Czy social media to tylko Facebook?
  • Czy skuteczność działań w mediach społecznościowych można zmierzyć i czy można przeliczyć ją na pieniądze?
  • Po co firmie monitoring social media?
  • Pułapki pomiaru.


18.10-18.30
Przerwa integracyjna

18.30-19.10
Tajniki analizy ruchu na stronie internetowej
Roksana Jurczyk – specjalista ds. marketingu i PR w Marketing Online - przedstawi podstawowe zagadnienia analizy statystycznej ruchu na stronie internetowej.

Dowiedz się skąd przychodzą, co robią i jak długo pozostają użytkownicy na Twojej stronie www. Odkryj tajniki analityki webowej i jej najpopularniejszego narzędzia Google Analytics. Prawidłowa analiza pozwala na zoptymalizowanie działań reklamowych i w efekcie zwiększenie ich skuteczności!

19.10-19.25
Przerwa integracyjna

19.25-19.55
Firmowy kanał filmowy
Adam Latocha opowie o tym, jak założyć własny kanał YouTube. Doradzi, z pomocą jakiego powszechnie dostępnego sprzętu tworzyć filmy oraz jak unikać najczęstszych błędów podczas ich realizacji.

19.55 - 20.05
Przerwa integracyjna

20.05-20.35
Historia zapisana w spotach – prezentuje Tomasz Sobisz
Czy crowdsourcing może zagrozić profesjonalistom z branży reklamowej?

20.35–20.45
Losowanie książek oraz zakończenie Wieczoru. Książki ufundowało wydawnictwo Helion.
www.helion.pl

Prelegenci kwietniowego Wieczoru z marketingiem:

Anna Miotk
>Dyrektor badań i rozwoju produktu w NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz raporty i analizy medialne.
>Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations - pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare.
>Doktor nauk humanistycznych, w grudniu 2010 r. na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego obroniła rozprawę doktorską "Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce", wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim.
>Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań PR i social media; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills.
>Autorka książki "Badania w public relations", licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga na temat badań w PR .

Roksana Jurczyk
>Dziennikarka, specjalista ds. e-marketingu. Absolwentka Politologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.
>Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w prasie drukowanej m.in. Rzeczpospolita i Gazeta Prawna.
>Następnie rozpoczęła pracę w dziale marketingu i PR w firmie z branży informatycznej.
>Obecnie od trzech lat związana z Marketing Online.
>Zajmuje się marketingiem oraz organizacją szkoleń i konferencji branżowych.

Adam Latocha
>Absolwent Politechniki Śląskiej i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.
>Doświadczony Marketing Manager.
>Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
>Właściciel firmy doradczej.
>Brał czynny udział w licznych projektach pozyskiwania środków unijnych, w tym z przeznaczeniem na działalność proeksportową (Paszport do Eksportu POIG 6.1).
>Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.

Tomasz Sobisz
>Wieloletni pracownik Biura Reklamy, Marketingu i Promocji TVP Katowice (z którą nadal ściśle współpracuje).
>Obecnie współwłaściciel firmy Estakada, zajmującej się m.in. szkoleniami mediowymi i językowymi, doradztwem marketingowym i produkcją telewizyjną.
>Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.

2014-05-29


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting