Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na
pełen zmysłów i emocji - VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0,
który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (06.06.2013) w TVP Katowice.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.

PROGRAM WIECZORU

.

16.40 - 17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.05 - 17.10

Przywitanie, informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz

17.10 – 17.50
Wykorzystywanie marketingu sensorycznego – innowacyjna strategia marketingowa czy element promocyjny? – o tym jak marketing wykorzystuje zmysły opowie Anna Kurzak doktorantka Instytutu Marketingu Politechniki Częstochowskiej.
Zapach świeżo zaparzonej herbaty, dźwięk zatrzaskiwanych w samochodzie drzwi, faktura powierzchni bądź materiału, który pokrywa powierzchnię dóbr codziennego użytku – czyli zaangażowanie wszystkich zmysłów, nie tylko jedynie samego wzroku, jak to miało miejsce dawniej, zaczynają się stawać coraz częstszymi i popularniejszymi, strategiami marketingowymi. Przez lata, zmysły inne niż wzrok oraz słuch, ignorowane były w działalności marketingowej przedsiębiorstw. Ostatnimi laty, sytuacja ta zaczęła ulegać zmianie, co ma na celu udoskonalanie marki. Firmy stosując marketing sensoryczny pragną wykreować o wiele bardziej zindywidualizowany i głębszy stosunek z klientem. W celu osiągnięcia tego, firmy odchodzą od stosowania marketingu masowego, na rzecz mocno spersonifikowanych strategii. Istnieje bowiem przekonanie, iż zaangażowanie wszystkich pięciu zmysłów u klientów, w czasie zetknięcia z marką, gwarantuje im głębsze doświadczenia. Wpływa to na jej silniejsze zapamiętanie, albowiem zaangażowane są w ten proces emocje. Marketing sensoryczny jest specyficznym i innowacyjnym działaniem marketingowym, którego stosowanie ma spowodować zaangażowanie wszystkich zmysłów potencjalnych klientów, aby wywołać u nich założone w strategii reakcje. Docelowo natomiast, ma to wpłynąć na podniesienie świadomości marki i przywiązanie się do niej na głębszym, emocjonalnym poziomie.

17.50 - 18.20
Dlaczego pieniądze kosztują – kredyt. O tajemnicy kosztów pieniądza opowiedząRafał Kisielewski oraz Marcin Stępel z Banku BPH.
Każda firma potrzebuje wspomagania finansowego. Jak wtedy rozmawiać i negocjować z bankiem? Jak wybrać produkty najbardziej dopasowane do potrzeb? Co ma wpływ na zdolność kredytową i cenę? A dodatkowo o pomocy de minimis
w ramach poręczeń kredytowych BGK. Program gwarancji de minimis jest odpowiedzią rządu na spowolnienie gospodarcze. W ramach tego programu mikro, mali i średni przedsiębiorcy będą mogli uzyskać gwarancje na zabezpieczenie spłaty kredytu przeznaczonego na finansowanie działalności bieżącej. Jest to pierwszy program rządu, w którym ryzyko związane
z udzielonymi gwarancjami jest przejęte przez Skarb Państwa.

18.20 – 18.40
Przerwa integracyjna

18.40 - 19.00
Książka Wieczoru – Myślenie jest głupie.O najnowszej książce Hermanna Scherera opowie wydawca, Olgierd Graca z wydawnictwa Gall.
Najnowsza książka Hermanna Scherera p.t. "Myślenie jest głupie" mocno zagłębia się w obszarach psychologii poznawczej, aby uświadomić nam jak funkcjonuje nasz umysł i jakie czynniki wpływają na proces podejmowania decyzji. Dzięki tej analizie będziemy w stanie dokonywać świadomych wyborów i unikniemy wpadania w pułapki myślenia. Na konkretnych przykładach autor pokazuje nam jak różne, a niekiedy katastrofalne w skutkach decyzje, mogą podejmować lekarze, sędziowie, managerowie, ludzie piastujący odpowiedzialne stanowiska, czy też po prostu każdy z nas. Książka ukazała się
w serii "IQ - Rozwijaj inteligencję finansową", ale myliłby się ten, kto by sądził, że nie ma ona związku z finansami. Przecież to właśnie od podejmowania właściwych decyzji finansowych często zależy jakość naszego życia, a także naszych najbliższych. Wykorzystanie najnowszych osiągnięć psychologii poznawczej w ekonomii zaowocowało w 2002 roku nagrodą Nobla. W obecnych i niełatwych czasach po prostu nie można sobie pozwolić na ignorancję w tak istotnej materii.
www.mysleniejestglupie.pl (tutaj dostępny jest także bezpłatny rozdział do pobrania).

19.00-20.00
Dwugłos o granicach w reklamie i emocjach towarzyszących ich przekraczaniu – dziś i 20 lat temu:

  • 19.00 - 19.30
    Reklamy filmowe, stare i nowe – prezentuje Tomasz Sobisz.
    Marketing transgresyjny. Czy warto przekraczać granice? Dziś.
  • 19.30 - 20.00
    Klasycy reklamy i marketingu. Oliviero Toscani – prezentuje Artur Kurkiewicz.
    Rasa, wojna, religia, płeć i kara śmierci. Czy warto przekraczać granice? 20 lat temu.

Oliviero Toscani – autor najbardziej bulwersujących i kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Kampanii, które przekroczyły wiele granic i budziły olbrzymie emocje. Również w Polsce. Na kampanię z księdzem i zakonnicą ZChN złożyło doniesienie do prokuratury. W Warszawie plakaty przetrwały 3 tygodnie, zanim je zniszczono. W Katowicach – 3 godziny.
W innych miastach władze zablokowały ekspozycję.

20.10 – 20.30
Czas na rozmowy

2014-05-29


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting