Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

IV Kongres - Program

Opłaty: UDZIAŁ BEZPŁATNY!!!
Jedyny warunek uczestnictwa w Kongresie to rejestracja na stronie
http://marketing.silesia.pl/harmonogram.php
PROGRAM
12.15 - 12.50 - Preludium - zwiedzanie CINiBA

13.00 – 15.50 - Cześć I - PREZENTACJE, WYKŁADY

13.00 – 13.10 - Powitanie, prezentacja programu

13.10 - 13.20
Dlaczego Kongres Ludzi Marketingu odbywa się właśnie tutaj? - Jadwiga Witek
CINiBA to nie tylko piękny obiekt architektury - to przede wszystkim wyjątkowo funkcjonalne i przyjazne miejsce poszukiwania wiedzy. Stworzone do pracy z dostępem do olbrzymich zasobów bibliotecznych - tradycyjnych oraz cyfrowych. Jest także miejscem wyjątkowych wydarzeń, takich jak koncerty, wystawy, spotkania autorskie oraz IV Kongres Ludzi Marketingu :)

13.25 – 13.55
Rynek reklamy internetowej - Polska 2013 - Tomasz Choroszewski
Tomasz Choroszewski z Biura Reklamy Telewizji Polskiej opowie o tym, jak polscy marketerzy używają Internetu i na co przeznaczają największe budżety. Jak reklamę internetową postrzegają internauci. Internet vs media tradycyjne. Co robią telewizje, aby dotrzymać kroku internetowi.

14.00 – 14.30
Klient od pierwszego wejrzenia - Justyna Dziuma
Wykład - esencja z herbaty, czyli wyciąg z ponad 18-letniej praktyki w projektowaniu zawierać będzie następujące informacje:
    -jak optymalnie dostosować firmowy serwis WWW do prowadzonej działalności,
    - jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez projektantów,
    - case-study wybranych przykładów (pozytywnych i negatywnych).

14.30 – 14.50 – PRZERWA

14.50 – 15.20
Legalny e-mailing, czyli co, komu, jak i dlaczego? - Przemysław Rusiecki
Jak prowadzić skuteczne, a zarazem zgodne z prawem kampanie mailingowe, jak budować własne bazy adresowe, jak określać i realizować cele kampanii mailingowej i jak nie zostać spamerem.

15.25 – 15.55
Moc kobiet w korporacji - Regina Stawnicka i Małgorzata Romaniuk
Liderki działającego w Banku BPH S.A. oddziału korporacyjnej organizacji GE Women’s Network - opowiedzą na jej przykładzie o tym, jak można zmieniać rzeczywistość, wykorzystując zaangażowanie i chęć pracowników (nie tylko kobiet!) do robienia rzeczy wyjątkowych. Prezentacja stanowić będzie szczególną
wartość dla ludzi biznesu myślących postępowo, szukających niestandardowych sposobów na pozycjonowanie swojej firmy jako firmy przyjaznej kobietom. Zawarte w niej przykłady z działania organizacji GE Women’s Network, także z zakresu CSR, będą inspiracją do zmiany kultury organizacji oraz otoczenia firmy, bez względu na jej wielkość.

15.55 – 16.15 - PRZERWA

16.15 – 17.45 – Część II - WARSZTATY
(warsztaty odbywają się równolegle – prosimy o zapisanie się na jeden z wybranych, w panelu rejestracyjnym na stronie Towarzystwa – http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php )

WARSZTATY I

Monitoring prawdę Ci powie. Czego na temat swojej marki możesz dowiedzieć się dzięki śledzeniu mediów społecznościowych - Anna Miotk
A w nim:
- ficzery i bajery, czyli o ograniczeniach monitoringu social media,
- czy istnieje narzędzie, które zbiera (monitoruje) 100% internetu?
- Big Data = Big Problem?
- interfejs białkowy kontra automatyczna analiza treści,
- spamerzy i blagierzy,
- co łączy Christiana Ronaldo z producentem gier komputerowych?

Zapisy: http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram_form.php?termin=38

WARSZTATY II

Po pierwsze poprawnie, po drugie skutecznie – komunikacja marketingowej z punktu widzenia językoznawcy – Katarzyna Sujkowska-Sobisz
- Najczęstsze językowe „grzechy” marketingowców (myślmy „globalnie” , piszmy „lokalnie” – o różnicach kulturowych, o Ustawie o języku polskim i sposobach radzenia sobie ze współczesną polszczyzną).
- Etykieta językowa w tekstach marketingowych (jak zaczynać i jak kończyć zaproszenia, notatki prasowe, listy gratulacyjne; czy grzecznie zawsze musi być z wielkiej litery?).
- Co nas dziwi, co nas niepokoi – o nazwiskach i ich odmianie, o filolożce i ministrze, o zapożyczeniach i ich statusie w polszczyźnie, czyli o tym wszystkim, co powinniśmy wiedzieć, ale czasami wstydzimy się zapytać.

Zapisy: http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram_form.php?termin=39

WARSZTATY III

Praktycznie o mind mappingu w marketingu - Katarzyna Żbikowska
Cel warsztatu: praktyczne poznanie map myśli, czyli efektywnego i dynamicznego narzędzia do organizowania myśli i informacji, gromadzenia wiedzy, skuteczniejszego zarządzania projektami i przedsięwzięciami.

Zapisy: http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram_form.php?termin=40

WARSZTATY IV

Informacyjne narzędzia wspierania działań marketingowych - Jadwiga Witek
Podczas zajęć uczestnicy poznają najlepsze narzędzia wyszukiwania informacji ekonomicznej, rekomendowane przez naukowców Uniwersytetu Śląskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, a także specjalistów informacji naukowej CINiBA.
Celem warsztatów jest zdobycie umiejętności tworzenia własnej strategii odnajdywani informacji niezbędnej w działalności z obszaru marketingu, w oparciu o profesjonalne zasoby internetowe polskie i zagraniczne. Warsztaty odbywają się w pracowni komputerowej. Program bazuje na dostępnych online oraz w sieci CINiBA narzędziach informacji naukowej, ekonomicznej i biznesowej.

Zapisy: http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram_form.php?termin=40

17.45 – 18.15 – PRZERWA

18.15 – 19.30 – Cześć III - PREZENTACJE, WYKŁADY

18.15 – 18.45
Czy promocja działalności edukacyjnej w Internecie jest skuteczna? - Maciej Mitręga
Internet, w tym media społecznościowe, mogą być skutecznym narzędziem pozyskiwania studentów przez wyższe uczelnie. Rozważania o skuteczności marketingu internetowego na podstawie własnych doświadczeń z promocją nowego kierunku studiów.

18.50 – 19.25
Działalność marketingowa lege artis - Mailing i newslettery – o czym pamiętać? - Jarosław Góra
Newslettery oraz e-mail marketing są dziś niezwykle popularnymi narzędziami do utrzymywania kontaktu i budowania relacji z klientami, w przypadku pierwszego, oraz do pozyskiwania nowych klientów i zachęcania do nabywania towarów, korzystania z oferowanych usług, czy przeprowadzania akcji promocyjnych, w
przypadku drugiego. Oba te narzędzia wykorzystują pocztę elektroniczną do komunikowania się z odbiorcami i z oboma wiążą się pewne obostrzenia prawne. Zatem - jak zgodnie z prawem przesyłać newsletter i prowadzić akcje mailingowe?

19.30 – 19.45 – przyznanie nagród książkowych, programu AnoMail oraz zakończenie IV Kongresu Ludzi Marketingu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego

2013-09-02


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting