Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

XIII (LIII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 08.05.2014

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XIII (LIII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi czwartek maja (08.05.2014) w TVP Katowice.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.
W trakcie spotkania będzie można korzystać z bufetu - bufet TVP będzie czynny do zakończenia spotkania.

PROGRAM WIECZORU

.

16.40 - 17.00 Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.00 - 17.10
Przywitanie, informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz

17.15 – 17.55
Student 2.0 w dwukierunkowej komunikacji marketingowej – wystąpienie Jacka URODY, prodziekana i wykładowcy Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Prezentacja będzie dotyczyła sektora usług edukacyjnych, ale będzie bazować na mechanizmach i narzędziach biznesowych wynikających z wieloletniego doświadczenia autora ze współpracy z przedstawicielami praktyki gospodarczej. Celem prelekcji będzie przedstawienie:
     
  • najważniejszych elementów dwukierunkowej komunikacji marketingowej integrującej działania na linii student-uczelnia (m.in. poprzez social media, marketing mobilny, e-mail marketing, grywalizację, Augmented Reality),
  • istoty budowania lojalności z interesariuszami w aspekcie Long Life Learning permanentna edukacja i dbałość integrację komunikacji marketingowej na całej ścieżce rozwoju: kandydat-student-absolwent),
  • roli zmiany z jednokierunkowego modelu komunikacji ze studentami (pasywnymi biorcy treści) na model dwukierunkowy (kluczowa interakcja i zaangażowanie studenta oraz integracja poszczególnych narzędzi komunikacyjnych),
  • praktycznych przykładów i case study.

17.55 – 18.15
Przerwa integracyjna

18.15-19.00
Motywacja w procesie dydaktycznym - czyli jak uczyć się skutecznie, prezentacja Marcina OROCZA z ICAN Institute (wydawcy Harvard Business Review Polska), w trakcie której postara się odpowiedzieć m.in. na poniższe pytania:
  • Dlaczego sami nie chcemy się uczyć?
  • Kijem czy marchewką?
  • Grywalizacja w nauczaniu tylko dla pokolenia Y?
  • Czy Scarlett Johannson motywuje do nauki?
  • Dlaczego Hołowczyc jest lepszy?

19.00-19.30
Przerwa integracyjna

19.30 – 20.15
Polskie symbole narodowe - ich historia oraz powszechne błędy w reprodukcji, gawęda historyczno-marketingowa Artura KURKIEWICZA
Maj, ze względu na obchodzone święta, jest miesiącem specyficznym. Drugiego i trzeciego maja wyjątkowo dużo mówi się o historii i symbolach narodowych. Nie przeszkadza to jednak temu, że nadal niewiele o nich wiemy. Osoby zajmujące się marketingiem i reklamą spotykają się czasami w swej pracy z koniecznością umieszczenia (w drukach, na odzieży, upominkach, dyplomach itp.) godła bądź barw narodowych... i najczęściej popełniają poważne błędy. Najczęstsze z nich będzie można zobaczyć na przykładach – od dowodów osobistych po stroje sportowców.

20.15
Zakończenie Wieczoru.


P R E L E G E N C I



Jacek Uroda Prodziekan, wykładowca akademicki, menadżer projektu w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Pasjonat nowych technologii oraz komunikacji marketingowej. W swojej pracy dydaktycznej, naukowo-badawczej oraz praktycznej koncentruje się głównie na zagadnieniach z zakresu marketingu internetowego, gospodarki elektronicznej oraz rozwoju szkolnictwa wyższego. Autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz roli uczelni wyższych w nowoczesnej gospodarce. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Stowarzyszenia E-learningu Akademickiego, Centrum Nowoczesnych Metod i Technologii Edukacyjnych. Założyciel i prezes Stowarzyszenia Absolwentów i Studentów WSB.

Marcin Orocz Prywatny przedsiębiorca, właściciel firmy konsulting orocz.com. Współpracuje z ICAN Institute (wydawca Harvard Business Review Polska) jako Chief Digital Officer wprowadzając programy szkoleniowe w erę mobilności i grywalizacji. Prowadził projekty związane z zarządzaniem informacją w przedsiębiorstwach krajowych i zagranicznych dla takich firm jak. HP, SAP, Heineken, PLL LOT, Sokołów, Webanywhere, Outokumpu.

Artur Kurkiewicz Ukończył politologię i dziennikarstwo na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stażysta IFG (Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie). Certyfikowany ekspert ds. benchmarkingu (certyfikat nr 22, wydany przez TÜV NORD Polska). Twórca autorskich strategii marketingowych HSM (Holistyczna Strategia Marketingowa), SRC (Strategia Rynków Cząstkowych) oraz koncepcji marketingu fundamentalnego. Właściciel jednej z najstarszych (1992 r.) agencji marketingowo-reklamowych na Śląsku. Wykładowca akademicki i trener. Prezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.

2014-04-30


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting