Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

XII (LII) Wieczór z marketingiem 2.0 - 03.04.2014


Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na
XII(LII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek kwietnia (03.04.2014) w TVP Katowice.


Rejestracja oraz informacje dodatkowe


Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM:

http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php

oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział.
Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.
W trakcie spotkania będzie można korzystać z bufetu - bufet TVP będzie czynny do zakończenia spotkania.


Program Wieczoru



16.40 - 17.00
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.00 - 17.10
Przywitanie, informacje organizacyjne – Adam LATOCHA.

17.10 – 17.40
Internet w marketingu czyli marketing w Internecie. CeBIT 2014, reminiscencje – prezentacja Adama LATOCHY.

Targi CeBIT w Hanowerze tradycyjnie są areną światowej prezentacji najnowszych trendów i technologii informatycznych. Na tegorocznych targach CeBIT wydarzeniem wartym odnotowania była prezentacja 54 innowacyjnych start-up, w tym dedykowanych marketingowi i sprzedaży. Dwa z nich, posiadające rewolucyjny potencjał w dziedzinie sprzedaży internetowej i obsłudze klientów, będą przedmiotem bliższego omówienia.

17.40 – 18.25
Analiza SEO - narzędzia, które warto znać – prelekcja Kamila PIETRASIKA
Jak samodzielnie przeprowadzić podstawowy audyt SEO swojej strony internetowej?
Autor prelekcji zaprezentuje bezpłatne i proste w obsłudze programy, dzięki którym Uczestnicy będą potrafili samodzielnie m.in.:
  • przeprowadzić analizę metatagów,
  • znaleźć i poprawić niedziałające linki,
  • przekonać się jak szybko wczytuje się dana strona internetowa i jak zwiększyć jej wydajność?
  • poznać słowa kluczowe, które generują największy ruch,
  • na bieżąco sprawdzać aktualne pozycje określonych fraz w wyszukiwarce,
  • przygotować mapę witryny,
  • zgłosić nową stroną do google, celem jej szybszego zaindeksowania.

18.25 – 18.50
Przerwa integracyjna

18.50 – 19.20
Google Adwords w praktyce – omówienie efektów przeprowadzenia 100 dniowej kampanii adwords do wsparcia sprzedaży business-to-business. Prezentacja Adama LATOCHY.

Podczas prezentacji zostaną omówione niezbędne parametry kampanii reklamowej adwords, jak: stawka CPC, budżet dzienny, terytorium, harmonogram, słowa kluczowe, treści reklam. Prelegent przedstawi także zakres zmian, jaki okazał się niezbędny do wprowadzenia w kodzie strony www, aby można było mierzyć konwersję celu, przybliży trudności, z jakim się zetknął i udzieli rad, jak unikać podstawowych błędów. W podsumowaniu słuchacze zapoznają się z ekonomicznym efektem przeprowadzonej 100-dniowej kampanii adwords reklamującej usługi na rynku B2B.

19.20 – 19.50
Spoty reklamowe w Internecie omówi Tomasz SOBISZ

19.50
Zakończenie Wieczoru.


P R E L E G E N C I



Kamil PIETRASIK
Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, kierunek: ekonomia, specjalność: gospodarka miejska i regionalna.
Zawodowo, od ponad 10. lat związany z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Pracował w działach internetowych Polskapresse Sp. z o.o. i Agora S.A. oraz w agencjach interaktywnych. Od ponad trzech lat jest kierownikiem marketingu w firmie Tartel Sp. z o.o., gdzie odpowiada w głównej mierze za realizację bądź koordynowanie działań e-marketingowych.

Adam LATOCHA
Magister Inżynier - Absolwent Politechniki Śląskiej (Wydział Elektroniki, Automatyki i Informatyki) i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania (Marketing i Zarządzanie).
Manager odpowiedzialny za obszar marketingu i wsparcia sprzedaży w firmie EQ System i powiązanych kapitałowo spółkach.
Wykładowca studiów podyplomowych z dziedziny sprzedaży B2B na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i praktycznego wykorzystania informatyki w biznesie na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Tomasz SOBISZ
Absolwent filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie CSR - Strategia Odpowiedzialnego Biznesu. Marketingowiec, autor tekstów reklamowych, promocyjnych oraz koncepcji i projektów marketingowych, współwłaściciel firmy Manufaktura Wiedzy Estakada Sp. z o.o. Członek zespołu ds. promocji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy Urzędzie Marszałkowskim w Katowicach. Wiceprezes Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.

2014-03-24

adam.latocha@marketing.silesia.pl


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting