Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Marketing firmy lege artis

ŚTM oraz INSTYTUT SZKOLEŃ PRAWNICZYCH zapraszają na całodniowe szkolenie - Marketing firmy lege artis. Szkolenie gwarantuje potężną dawkę wiedzy o prowadzeniu działań marketingowych zgodnie z wymogami prawa.

Szkolenie poprowadzi, znany nam z "Wieczorów z marketingiem", Jarosław Góra.

Dla członków i sympatyków ŚTM, którzy zarejestrują się przez nasz panel rejestracyjny www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php - specjalna cena: 250 zł netto.

Pełna informacja o szkoleniu oraz karta zgłoszenia dostępne są na stronie: www.i-isp.pl/3/1/86,marketing-firmy-lege-artis.html

O SZKOLENIU


Termin szkolenia: 10 kwietnia 2014r (czwartek)
Czas trwania: 7 godz.
Godzina rozpoczęcia: 9.30
Miejsce: Instytut Szkoleń Prawniczych Sp. z o.o.
Adres: Katowice, ale Korfantego 141
Zgłoszenia: drogą elektroniczną na adres - kontakt@i-isp.pl, więcej informacji pod tel. 602 798 385

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU


Spróbuj odpowiedzieć na poniższe pytania. Masz wątpliwości? Przyjdź na szkolenie poznasz odpowiedzi i wyjaśnisz wszelkie wątpliwości.

• Jak stosować narzędzia prawne, aby chronić wizerunek firmy, instytucji?
• Jak wykorzystywać i przetwarzać dane osobowe w działaniach marketingowych?
• W jaki sposób są chronione prawa autorskie w działaniach i projektach PR?
• Jak zgodnie z prawem prowadzić działania PR w mediach społecznościowych?
• Kiedy stosować sądowe działania ochrony praw i wizerunku?

PROWADZĄCY


Jarosław Góra - Specjalista z zakresu prawa własności intelektualnej i ochrony informacji. Prelegent licznych konferencji i szkoleń na terenie całego kraju, m.in cyklu szkoleń dotyczących bezpieczeństwa informacji we współpracy z TUV NORD Polska oraz Mediarecovery. W ramach kancelarii prowadzi procesy związane z naruszeniami praw autorskich, własności przemysłowej, nieuczciwej konkurencji oraz projekty wdrożenia polityk bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych. Jest autorem IP bloga, gdzie omawia zagadnienia związane ze swoją specjalizacją.
Trener w ramach Akademii Informatyki Śledczej, gdzie prowadzi zajęcia związane z problematyką dowodów elektronicznych.

PROGRAM SZKOLENIA


1.WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
a.twórczość w marketingu – podstawowe informacje nt. prawa autorskiego: materiały prasowe, obróbki, przeróbki, modyfikacje reklam, pomysły, idee, działania promocyjne, gadżety firmowe
b.korzystanie z chronionych materiałów
c.utwory pracownicze – zasady nabywania przez pracodawcę autorskich praw majątkowych do utworów stworzonych przez pracowników
d.klauzule prawnoautorskie w umowach
e.konsekwencje naruszenia prawa autorskich
f.dyskusja

2.OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
a.rozpowszechnianie materiałów reklamowych – poczta tradycyjna/mailing/newslettery – dobre praktyki i obowiązki
b.baza odbiorców – jak zdobyć i tworzyć zgodnie z prawem?
c.niezamówiona informacja handlowa – SPAM
d.konsekwencje naruszenia ustawy o ochronie danych osobowych
e.planowana rewolucja w prawie UE z zakresu ochrony danych osobowych
f.dyskusja

3.SOCIAL MEDIA
a.Jak zbudować profil firmowy i nie narazić się na odpowiedzialność prawną
b.WEB 2.0 - problem odpowiedzialności za materiały wprowadzane przez użytkowników, regulamin serwisu

4.PRAWNE GRANICE REKLAMY
a.Reklama porównawcza – jak należy odwoływać się do oferty konkurencji
b.Reklama wprowadzająca w błąd - na co uważać tworząc komunikat
c.Reklama ukryta (kryptoreklama)
d.Marketing szeptany – jakie warunki powinien spełniać? kto ponosi odpowiedzialność za przekaz reklamowy?
e.„Czarny PR” – jak reagować i jak się zabezpieczać?
f.Granice ochrony prawnoautorskiej – framing, deep linking, inlining , spidering, presscliping, downloading
g.Kiedy można publikować wizerunek bez zgody osoby przedstawionej?
h.Wykorzystanie wizerunku w działalności promocyjnej i reklamowej
i.Jak reagować w przypadku naruszenia dóbr osobistych? Prawne działania od A do Z

5.PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, KONKURSY PROMOCYJNE I LOTERIE
a.charakter prawny programów lojalnościowych, konkursów i loterii promocyjnych
b.zasady organizacji – regulaminy – na co zwrócić uwagę?
c.klauzule niedozwolone – organizacja konkursów, programów lojalnościowych – jak uniknąć kar
i.klauzule niedozwolone w teorii i praktyce
ii.orzecznictwo Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
iii.kluczowe wyroki Sądu Najwyższego w zakresie klauzul abuzywnych
iv.postępowanie przed Prezesem UOKiK
v.rejestr klauzul niedozwolonych
d.kwestie podatkowe - warunki zwolnienia z PIT, obowiązki organizatora w świetle ustaw podatkowych
e.dyskusja

6.SĄDOWA OCHRONA PRAW
a.Kiedy warto zgłosić sprawę do sądu i jak przebiega postępowanie?
b.W jakich instytucjach można szukać ochrony przed naruszeniami praw?
c.Środki zabezpieczające w postępowaniu sądowym
d.Elementy formalne: właściwość sądów, koszty postępowań sądowych, pomoc prawna

ODBIORCY SZKOLENIA


Szkolenie przeznaczone jest dla:

• Dyrektorów działów reklamy, marketingu, PR
• Właścicieli i pracowników agencji reklamowych i firm PR
• Osób zatrudnionych w działach marketingu, PR, reklamy
• Pracowników biur promocji
• Osób odpowiedzialnym za przygotowywanie eventów

METODY SZKOLENIOWE

• warsztaty;
• analiza przypadków;
• analiza dokumentów,
• dyskusja.

Zobacz także


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting