Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

ŚTM współorganizatorem Chorzowskiego Festiwalu Nauki


Śląskie Towarzystwo Marketingowe zostało zaproszone przez chorzowski samorząd do aktywnego uczestnictwa w 6. edycji Chorzowskiego Festiwalu Nauki. Wykłady i warsztaty w 3. dniu festiwalu (2 kwietnia) poprowadzą Artur Kurkiewicz, Adam Latocha i Tomasz Sobisz.

Oto lista wykładów i warsztatów, które będą prowadzili nasi członkowie:

Reklamy, które przekraczają granice. O nieetycznych zachowaniach nadawców komunikatów reklamowych - wykład Tomasza Sobisza - wiceprezesa ŚTM.
Użytkownik Internetu zalewany jest codziennie potężną ilością informacji, z których większość odrzuca. Zadaniem marketingowca jest więc przygotowanie komunikatu, którym internauta nie tylko się zainteresuje, ale który dodatkowo (a może przede wszystkim) udostępni i poleci innym. Niestety nie wszyscy nadawcy postępują fair. Odbiorcy nie są jednak bez szans i mogą skutecznie reagować.

Rzeczpospolita Polska – logo i PR,czyli problemy z tożsamością. - wykład Artura Kurkiewicza - prezesa ŚTM.
Wykład o polskich symbolach narodowych – ich historii, znajomości, rozumieniu i traktowaniu – w kontekście Corporate Identity oraz National Identity, a także o tym jak wykorzystać historyczne postaci i zdarzenia w promocji i skutecznym budowaniu dobrego wizerunku Polski. Wzorcowe działanie w tym obszarze zobrazuje przykład zorganizowanych przez Francję obchodów rocznicy śmierci Berka Joselewicza.

Jak stworzyć i skutecznie zarządzać kanałem YouTube - warsztat Adama Latochy - wiceprezesa ŚTM.
Kanał YouTube jest powszechnie stosowanym narzędziem promocji firmy i instytucji oraz rozpowszechniania informacji i idei w najbardziej przyjaznej współczesnemu człowiekowi formie materiału video. Podczas tego warsztatu uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć i skutecznie zarządzać kanałem YouTube. Elementami warsztatu będą: formaty materiałów audiowizualnych, parametry udostępniania, zasady opisywania, aby umieszczone filmy były łatwe w znalezieniu, narzędzia służące poprawie jakości, promocja kanału YouTube, ochrona wizerunku i podstawowe zagadnienia z zakresu prawa autorskiego.

Zobacz także


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting