Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

XI(LI) Wieczór z marketingiem 2.0 - 6.03.2014

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na XI (LI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek lutego (06.02.2014) w TVP Katowice.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.
W trakcie spotkania będzie można korzystać z bufetu - bufet TVP będzie czynny do zakończenia spotkania.

PROGRAM WIECZORU

.

16.40 - 17.00
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.00 - 17.10
Przywitanie, informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz.

17.10 – 17.55
Prasa firmowa – szanse, wartości i perspektywy – przedstawi Ewa STĘPNIEWICZ, członek zarządu Stowarzyszenia Prasy Firmowej
Prasa firmowa (gazety i magazyny wydawane przez firmy i instytucje) z powodzeniem konkurują o czytelnika z niezależnymi tytułami. Czekają na nas w sklepach, restauracjach, salonach samochodowych, w samolotach i pociągach oraz w instytucjach kultury. Dostajemy je również od naszych pracodawców.
Ostatnio wiele z nich przybrało formę elektronicznych wydań. Jaka jest przyszłość tego narzędzia marketingowego?

17.55 - 18.40
Pozwól pracownikowi zrozumieć - czyli rzecz o komunikacji wewnętrznej w praktyce, prezentacja Roberta OLEJARCZYKA
Cele prowadzenia profesjonalnej komunikacji wewnętrznej.
Kto taką komunikację może prowadzić? Czy da się to robić z zewnątrz?
Zastosowania w praktyce - ludzie, produkty, zmiany, rynki, wydarzenia, kryzys…
Content is the king - czy także wewnątrz firmy?
O czym mówić, o czym nie mówić? Jak mówić? Czy szczerość się opłaca?
Skuteczny dobór kanałów komunikacji - od e-maili i listów, przez gazetki i filmy, do spotkań, mediów i social mediów.
Odsłaniamy nieco know how - od pomysłu i planu prac, przez zebranie zespołu, do działania i …rozliczenia

18.40-19.00
Przerwa integracyjna

19.00 – 19.15
Unia wspiera mikroprzedsiębiorstwa – o projekcie szkoleniowym opowie Agata HALAMA
Szkolenia, w których warto wziąć udział:
- marketing internetowy oraz język angielski biznesowy - wszystko jest dla ludzi.
- kosztorysowanie i AutoCad wraz z językiem angielskim... żeby nie być monotematycznym.
FAQ dotyczące szkoleń i zasad rekrutacji.

19.15 – 19.45
Psy, wiosna i czyste miasta, czyli pomysł na kampanię wyborczą, prezentacja Tomasza SOBISZA z cyklu „Spoty reklamowe, stare i nowe”

19.45 – 20.30
Gry symulacyjne i ich wartości biznesowe – o rynku gier oraz tworzeniu gier projektowanych i dedykowanych konkretnym celom, np. szkoleniom biznesowym, opowie ich twórca Grzegorz NAWARA.
Gry symulacyjne świetnie doskonalą umiejętność współpracy liderów oraz zespołów. Potrafią skutecznie poprawić jakość komunikacji w zespole.
W szczególności symulacja wymusza doskonalenie takich umiejętności jak:
- komunikacja w zespole,
- proszenia o wsparcie,
- udzielania wsparcia,
- szybkie rozwiązywanie konfliktów,
- współpraca w warunkach rywalizacji,
- godzenie celów indywidualnych różnych grup.
Symulacja stawia nacisk na pokazanie jak konkurencja i kooperacja różnych działów wpływa na efekt finansowy firmy. Uświadomienie naturalnych procesów zachodzących w grupie pomaga uczestnikom wypracować zachowania i postawy wartościowe dla siebie oraz firmy.

20.35
Zakończenie Wieczoru.


P R E L E G E N C I


Ewa Stępniewicz

Prowadzi firmę VIS Media sp. z o.o. specjalizującą się w komunikacji zintegrowanej. Realizuje projekty mediowe dla: Agros-Wrońscy (Srebrne Szpalty za komunikację elektroniczną), Katowickich Wodociągów (Srebrne Szpalty dla „Pilota Wodnego” oraz Złoty Kopernik za film „Giga”), Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów (edukacyjny film fabularny „Przystanek Zawada” emitowany w TVP oraz prezentowany podczas wielu festiwali filmowych), gminy Gierałtowice (Pióra Roku za teksty dotyczące zmian w „rewolucji śmieciowej”, Oskar Ludowy za słuchowisko o muzeum regionalnym) oraz Syngenta, Carrefour Polska, SKOK Jaworzno, Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Jaworznie, Śląskiego Urzędu Marszałkowskiego i samorządów. Dyplom scenarzysty uzyskała na Wydziale Reżyserii, Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Od 18 lat związana z TVP. Laureatka konkursów dziennikarskich i filmowych. Autorka książki „Podwodna Polska”, literackiej wersji cyklu telewizyjnego realizowanego dla ogólnopolskiej anteny TVP. Prowadzi treningi z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych. Jest rzecznikiem prasowym katowickiej Fundacji Młodzi Twórcy.

Robert Olejarczyk

Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej oraz studiów podyplomowych Public Relations Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Pracował w NAVO PGD (generalny dystrybutor Procter&Gamble) oraz - aktualnie - w Grupie Farmacol.
Od 2004 roku specjalizuje się w organizacji i koordynacji programów motywacyjno-lojalnościowych i shopper marketingowych we wszystkich obszarach ich funkcjonowania oraz w tematyce związanej z wewnętrznym i zewnętrznym public relations.
Zrealizowane projekty w obszarze programów to m.in. 5 edycji Ambasadora Radości, Słońce Na Drodze, 4 edycje Punktu Dla Mamy, Kobieteria, Claris Club, Zbiórka na gimnastykę, 3Maj Nagrody, Liga Mistrzów NAVO, 4 edycje programów dla firmy Profitus oraz Program Aktywności Producentów i FarmaProfit. Prelegent na Kongresie Programów Lojalnościowych

Tomasz Sobisz

Absolwent filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie CSR - Strategia Odpowiedzialnego Biznesu. Marketingowiec, autor tekstów reklamowych, promocyjnych oraz koncepcji i projektów marketingowych, współwłaściciel firmy Manufaktura Wiedzy Estakada Sp. z o.o. Członek zespołu ds. promocji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy Urzędzie Marszałkowskim w Katowicach. Wiceprezes Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego

Grzegorz Nawara

Ukończył Wojskową Akademię Techniczną, kierunek: cybernetyka, specjalizacja - sztuczna inteligencja. Od ponad 10 lat prowadzi firmę informatyczną, wykonuje zaawansowane projekty dla klientów w całej Europie. Gry to pasja od lat dziecinnych, którą rozwija również biznesowo, osiągając na tym polu znaczące sukcesy.

2014-03-01


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting