Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

IX (XLIX) Wieczór z marketingiem 2.0 - programy lojalnościowe - 5.12.2003

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na
IX (XLIX) Wieczór z marketingiem 2.0, poświęcony programom motywacyjno-lojalnościowym, który odbędzie się w pierwszy czwartek grudnia (05.12.2013) w TVP Katowice.

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN, płatne przy wejściu.
W trakcie spotkania będzie można korzystać z bufetu - bufet TVP będzie czynny do zakończenia spotkania.

P R O G R A M:

.

16.40 - 17.00
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.00 - 17.20
Przywitanie, informacje organizacyjne oraz informacje o bezpłatnych szkoleniach (Wordpress, biznesowy angielski, marketing internetowy, Photoshop. CorelDraw, GIMP) – Artur Kurkiewicz.

17.20 - 18.00
Serce vs. Rozum - Racjonalne i emocjonalne elementy programów motywacyjno-lojalnościowych w praktyce – przedstawi Robert Olejarczyk, organizator i koordynator kilkunastu ogólnopolskich programów m-l.
- o czym właściwie mówimy? - istota programów motywacyjno-lojalnościowch,
- podstawa sukcesu – precyzyjne wyznaczenie celu,
- rodzaje korzyści racjonalnych i emocjonalnych,
- na co postawić? - czyli jak z tej teorii wybrać to, co dla danego projektu może być optymalne,
- jak to potem skutecznie wdrożyć?
- jak wesprzeć program odpowiednią komunikacją?

18.10 - 18.40
Rozgryziony program lojalnościowy – o tym jak w niedużej firmie (centrum stomatologicznym) dba o swoich pacjentów i jakie prowadzi dla nich programy lojalnościowe, opowie Grażyna Bulek-Juranek, właścicielka Centrum Uśmiechu w Chrzanowie.

18.40 - 19.10
Przerwa integracyjna

19.10 - 20.10
Prawo w marketingu – część druga – programy lojalnościowe vs. prawa konsumentów w zawiłe aspekty prawa w działaniach marketingowych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem programów lojalnościowych wprowadzi nas Jarosław Góra, szef Zespołu Prawa IP i Nowych Technologii w Kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy.

20.10 – 20.30
Czas na rozmowy oraz więcej informacji na temat cyklu szkoleń, które rozpoczną się pod patronatem ŚTM na początku przyszłego roku.


P R E L E G E N C I



Dr n.med. Grażyna Bulek-Juranek
Ukończyła Śląską Akademię Medyczną (obecnie Śląski Uniwersytet Medyczny) w roku 1986.W październiku 1986 rozpoczęła swoją wspaniałą przygodę ze stomatologią jako asystent Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej w Zabrzu. Specjalizację I stopnia w zakresie stomatologii ogólnej uzyskała w roku 1989, a II stopnia w zakresie parodontologii w 1993 roku - egzamin zdany z wyróżnieniem. W roku 1997 obroniła pracę doktorską, a w roku 1998 otrzymała mianowanie na adiunkta. Jest autorem i współautorem prac drukowanych w czasopismach krajowych i zagranicznych. Prowadziła zajęcia dydaktyczne ze studentami stomatologii i kierowała specjalizacją 13 lekarzy, którzy otrzymali tytuł specjalisty w zakresie stomatologii ogólnej oraz parodontologii. Zajmowała się i zajmuje nadal koordynowaniem staży podyplomowych lekarzy w Akademickim Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej.
Od stycznia 2006 roku pełniła funkcję kierownika Poradni Stomatologicznej i Chorób Przyzębia w Zabrzu, łącząc pracę lekarza klinicysty z pracą lekarza praktyka. Od września 2009 roku jest właścicielką i głównym lekarzem NZOZ Centrum Uśmiechu w Chrzanowie.

Robert Olejarczyk
Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej oraz studiów podyplomowych Public Relations Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Pracował w NAVO PGD (generalny dystrybutor Procter&Gamble) oraz - aktualnie - w Grupie Farmacol.
Od 2004 roku specjalizuje się w organizacji i koordynacji programów motywacyjno-lojalnościowych i shopper marketingowych we wszystkich obszarach ich funkcjonowania oraz w tematyce związanej z wewnętrznym i zewnętrznym public relations.
Zrealizowane projekty w obszarze programów to m.in. 5 edycji Ambasadora Radości, Słońce Na Drodze, 4 edycje Punktu Dla Mamy, Kobieteria, Claris Club, Zbiórka na gimnastykę, 3Maj Nagrody, Liga Mistrzów NAVO, 4 edycje programów dla firmy Profitus oraz Program Aktywności Producentów i FarmaProfit. Prelegent na Kongresie Programów Lojalnościowych

Jarosław Góra
Szef Zespołu Prawa IP i Nowych Technologii w kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy, Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych. Specjalizuje się w zakresie prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Posiada doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych, gdzie istotną kwestią są prawa autorskie, własność przemysłowa i know-how (twórcy i artyści, producenci filmowi, biura architektoniczne, podmioty z branży IT, instytucje kulturalne). Prelegent na wielu konferencjach, a także prowadzący szeregu szkoleń związanych z IP, IT oraz bezpieczeństwem informacji.
Autor kancelaryjnego IP bloga o własności intelektualnej i nowych technologii - www.ipblog.pl

2013-11-28


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting