Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Zapraszamy na III (XLIII) Wieczór z marketingiem 2.0

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na III (XLIII) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek marca (07.03.2013) w TVP Katowice.


Program Wieczoru:
16.40-17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe

17.05-17.15
Przywitanie oraz informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz, Tomasz Sobisz

17.15-18.15
Społeczna odpowiedzialność biznesu – czym jest i w jakich obszarach mogą być realizowane odpowiedzialne działania - Magdalena Dembińska, Starsza Konsultantka w dziale Sustainable Business Solutions w PwC (dawniej PricewaterhouseCoopers).
O tym, czym jest CSR, jakie obszary wchodzą w zakres działań społecznie odpowiedzialnych i dlaczego warto je wdrażać we własnej firmie. Uczestnicy spotkania dowiedzą się także jak włączyć do strategii przedsiębiorstwa działania społecznie odpowiedzialne, nawet w przypadku niewielkich podmiotów.

18.15-18.45
Przerwa integracyjna

18.45-19.15
Strategia zrównoważonego rozwoju TAURON Polska Energia – szanse i wyzwania dla obszaru sprzedaży i marketingu - Paweł Gniadek, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia S.A. i Marietta Stefaniak, Koordynator ds. zrównoważonego rozwoju.
O strategii, wdrażanych działaniach i raportowaniu opowiedzą przedstawiciele jednej z największych firm w naszym regionie. Tauron to firma, która niedawno rozpoczęła swoją formalną przygodę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przedsiębiorstwo przygotowuje się aktualnie do pierwszego okresu raportowania.

19.15-19.30
Przerwa integracyjna

19.30-20.00
CSR – działania dla każdego. O praktykach społecznie odpowiedzialnych w MSP – członek Rady ds. CSR przy Marszałku Województwa Śląskiego
CSR to niezwykle pojemne pojęcie. Często jednak zdarza się tak, że przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw nie znajdują w obszarach społecznej odpowiedzialności biznesu przestrzeni dla siebie. Dlaczego tak się dzieje? Co mogą zrobić mali, a co robią duzi? Jak wdrożyć u siebie procedury CSR i czy można się tym chwalić?

20.00-20.30
Reklamy stare i nowe - Historia zapisana w spotach... prezentuje Tomasz Sobisz. Czy połączenie crowdsourcingu z Super Bowl może zagrozić profesjonalistom z branży reklamowej?

20.30
Zakończenie Wieczoru


Marcowy Wieczór z Marketingiem 2.0 jest organizowany we współpracy z zespołem ds. promocji CSR działającym w ramach Rady ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy Urzędzie Marszałkowskim w Katowicach.

Informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji na Facebooku - wybierając wezmę udział lub pisząc e-mail z danymi kontaktowymi na adres wieczor@marketing.silesia.pl.

Rejestrować się można również przez nasz panel rejestracyjny:
PANEL REJESTRACYJNY

Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i osób, które złożą deklarację członkowską ŚTM, udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN.

Bufet TVP będzie czynny do godziny 17.00. W menu dania obiadowe, napoje zimne i gorące oraz przekąski. Menu można sprawdzić na stronie www.pysznoscitv.pl

2013-02-28


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting