Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Reklama w roli głównej – Wieczór z marketingiem 2.0 (II)

Zgodnie z tradycją w kolejny czwartkowy wieczór 7 lutego 2013 roku Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprosiło na spotkanie z cyklu Wieczór z marketingiem 2.0. Tym razem przybyłym gościom zostały zaprezentowane tematy związane z  formami reklamy wychodzącymi poza konwencję.

Artur Kurkiewicz, po przywitaniu gości oraz przedstawieniu prelegentów Wieczoru, przystąpił do prezentacji pierwszego tematu, którym był Ambient marketing.

Ambient - jako różnorodne, niestandardowe działania i akcje marketingowe dziejące się w bezpośrednim otoczeniu odbiorcy. Prezentacja została przedstawiona w formie minimax, czyli minimum słów, maksimum przykładów najciekawszych rozwiązań i akcji ambientowych na świecie. Zgodnie z oczekiwaniami przykłady ambientu wzbudzały zaskoczenie, sympatię i zainteresowanie, co jest naturą ambient marketingu. Po zakończeniu prezentacji goście mieli przerwę, by wymienić się uwagami i podyskutować o tej formie reklamy. Sama prezentacja jak i temat okazał się bardzo interesujący, o czym świadfczyć może to, że już w trakcie przerwy kilka osób zaczęło planować akcje ambientowe, które zorganizują w swoich firmach :)

Kolejną częścią Wieczoru, było spotkanie autorskie z Andrzejem Gołąbem, autorem książki DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem. Książka skierowana jest zarówno do grafików, operatorów DTP czy projektantów, jak i osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości plików w drukarniach. W lekki i bezpretensjonalny sposób autor podzielił się w niej wiedzą na temat przyczyn występowania podstawowych problemów na styku studia graficznego z drukarnią, a także najlepszych metod ich rozwiązywania. W trakcie swojego wystąpienia autor omówił błędy, które najłatwiej popełnić w trakcie przygotowania pracy do druku. Poradził również jak ich unikać. Goście z dużym zainteresowaniem uczestniczyli w prelekcji, dodając kilka uwag, dotyczących własnych doświadczeń w tej materii. Po spotkaniu kilka osób zdecydowało się na zakup książki i, korzystając z okazji, zdobyli autograf autora, pana Andrzeja Gołąba.

Książka DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem jest obecnie dostępna na stronie wydawnictwa Helion.pl TUTAJ

Po krótkiej przerwie Tomasz Sobisz przedstawił kolejny odcinek swego cyklu Reklamy filmowe, stare i nowe , gdzie w ciekawy i inspirujący sposób zaprezentował blok filmów reklamowych, będący przeglądem najsłynniejszych reklam firmy Apple, które często wyznaczały nowe kierunki w spsobie komunikacji marketingowej. Pojawiły się więc klasyki, które przeszły do historii branży, w tym – 1984, Think Different, I'm a Mac and I'm a PC.

Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem. Osoby, które uczestniczyły w zaaranżowanym konkursie wiedzy zostały nagrodzone brawami, książką i uściskiem dłoni autora, pana Andrzeja Gołąba. Książki ufundowało wydawnictwo Helion.

Tym pozytywnym akcentem zakończył się drugi tegoroczny Wieczór z marketingiem 2.0.

Prelegentom i gościom serdecznie dziękujemy w imieniu Śląskiego Towarzystwa Marketingowe oraz zapraszamy na kolejny, który odbędzie się w marcu.

/Aleksandra Niemiec/

2013-02-28

Zobacz także


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting