Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Zapraszamy na II (XLII) Wieczór z marketingiem 2.0

Program Wieczoru:
16.40-17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe

17.05-17.15
Przywitanie oraz informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz

17.15-18.30
Ambient marketing – prezentacja Artura Kurkiewicza
Ambient marketing to różnorodne, niestandardowe działania i akcje marketingowe dziejące się w bezpośrednim otoczeniu odbiorcy. Zgodnie ze swą naturą ambient powinien przyjemnie zaskakiwać, budzić sympatię, zainteresowanie i przenosić te odczucia na reklamowaną markę. Nośniki przekazu ambientowego nazwano ambient mediami. Mogą nimi być elementy otoczenie zupełnie zaskakujące w roli przekazu reklamowego, a także tradycyjne nośniki, które użyto lub wykorzystano w sposób niekonwencjonalny. Prezentacja odbędzie się konwencji minimaks – czyli minimum słów, maksimum przykładów. Pokazują one najciekawsze rozwiązania i realizacje akcji ambientowych na świecie. Warto również wiedzieć, że ambient może stać się bardzo skutecznym narzędziem marketingowym dla niedużych firm działających lokalnie lub regionalnie, a także dla organizacji społecznych.

18.30-19.00
Przerwa integracyjna

19.00-19.30
Spotkanie autorskie z Andrzejem Gołąbem, autorem książki DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem Książka skierowana jest zarówno do grafików, operatorów DTP czy projektantów, jak i osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości plików w drukarniach. W lekki i bezpretensjonalny sposób autor dzieli się w niej wiedzą na temat przyczyn występowania podstawowych problemów na styku studia graficznego z drukarnią, a także najlepszych metod ich rozwiązywania. To książka, której nie powinno zabraknąć w bibliotekach wszystkich szanujących się praktyków DTP, a także uczniów i studentów szkół poligraficznych oraz edytorskich. Warto ją polecić również właścicielom niedużych firm oraz szefom marketingu – ułatwi im komunikację z grafikami oraz pozwoli poznać sposoby ograniczenia kosztów produkcji druków reklamowych.

W trakcie swojego wystąpienia autor omówi błędy, które najłatwiej popełnić w trakcie przygotowania pracy do druku. Poradzi również jak ich unikać.

TUTAJ - książka w księgarni internetowej Helion.pl

19.30-19.45
Przerwa integracyjna

19.45-20.15
Reklamy filmowe, stare i nowe – prezentuje Tomasz Sobisz
Tomasz Sobisz zaprezentuje blok filmów reklamowych. Jak zwykle będzie ciekawie i inspirująco.

20.15-20.30
Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem Książki ofiarowało wydawnictwo Helion.
księgarnia internetowa wydawnictwa Helion.pl

20.30
Zakończenie Wieczoru

Informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji na Facebooku - wybierając wezmę udział lub pisząc e-mail z danymi kontaktowymi na adres wieczor@marketing.silesia.pl. Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i osób, które złożą deklarację członkowską ŚTM, udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN.

Bufet TVP będzie czynny do godziny 19. Dania obiadowe wydawane będą do godziny 17. Później można liczyć na napoje zimne i gorące oraz przekąski. Menu można sprawdzić na stronie pysznoscitv.pl

W trakcie Wieczoru będzie można kupić książkę - DTP. Od projektu aż po druk w specjalnej cenie... no i oczywiście zdobyć autograf autora.

2013-01-29


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting