Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Pierwszy tegoroczny Wieczór z marketingiem 2.0 za nami.

Tradycyjnie w czwartek,10 stycznia 2013 roku, gościliśmy przedsiębiorców i osoby zainteresowane marketingiem. Wieczór poświęcony był, po raz pierwszy jak dotąd, tematyce marketingu eksportowego. Głównym rynkiem, który prezentowano był rynek rosyjski. Jest to jeden z ciekawszych kierunków eksportu. Rosja stanowi obecnie perspektywiczny rynek zbytu - nieodległy i rozwijający się dynamicznie.

Gości przywitał Artur Kurkiewicz - prezes nowo wybranego zarządu ŚTM. Omówił ideę Wieczorów z marketingiem w formule 2.0 oraz przedstawił pozostałych członków nowego zarządu, wiceprezesów - Kamę Poliwodę, Adama Latochę, Tomasza Sobisza oraz Wiesława Bełza (nieobecnego z powodu choroby).

Organizatorem i moderatorem wieczoru był Adam Latocha, wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, który przedstawił prelegentów spotkania - pana Leszka Bochnera reprezentującego COIE i pana Tomasza Wróblewskiego, eksperta i praktyka sprzedaży na rynku rosyjskim.

Pan Leszek Bochner, przedstawiciel COIE - Śląskiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów, które zostało powołane przy Urzędzie Marszałkowskim w grudniu ubiegłego roku. Śląskie Centrum jest częścią ogólnopolskiej sieci. Pan Bochner przedstawił ideę działania oraz omówił zakres usług, które Centrum będzie nieodpłatnie świadczyło eksporterom oraz inwestorom.

Drugim prelegentem wieczoru był pan Tomasz Wróblewski, znawca rynku rosyjskiego. W swojej prezentacji przybliżył nam podstawowe informacje dotyczące Rosji i prawa handlowego w tym kraju, w zakresie niezbędnym dla każdego, kto planuje eksport na rynek rosyjski. Przedstawiona została również specyfika stosunków handlowych na rynku rosyjskim - przy okazji obalono wiele stereotypów istniejących wśród polskich przedsiębiorców.



Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem, przybyło wielu gości, którzy żywo reagowali, zadając pytania oraz dzieląc się swoimi doświadczeniami. Podczas przerw była okazja do dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych.

Na koniec wieczoru Adam Latocha podziękował prelegentom oraz uczestnikom za przybycie i zaprosił na kolejne spotkanie z cyklu Wieczór z marketingiem 2.0, które odbędzie się już w lutym.


/Aleksandra Niemiec/

2013-01-26

Zobacz także


SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting