Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

Członek honorowy - Roman Kozierkiewicz

Roman Kozierkiewicz – Autor słowników terminologii biznesowej, ekonomicznej i marketingowej m.in. Dictionary of Marketing Terms, Dictionary of Business Terms, Dictionary of Finance Terms for Professionals)

O sobie :

Moje zainteresowanie marketingiem datuje się z czasów studiów (1956-1961) na Wydziale Handlu Zagranicznego dawnej SGPiS (dziś SGH). Był to wtedy tzw. marketing socjalistyczny - ten normalny marketing, jaki narodził się w Stanach Zjednoczonych był “owocem zakazanym”. Dopiero z biegiem lat, zwłaszcza po przemianach ustrojowych, wróciliśmy do korzeni.
Co wniósł marketing do mojego życia? Trudno odpowiedzieć, są tu zarówno elementy pozytywne (gdy działania marketingowe w sposób elegancki promują nowy produkt) i negatywne (gdy widzimy jak w sposób nachalny, brutalny “spece” od marketingu wdzierają się do naszej świadomości lub podświadomości).
Czy marketing jest dziedziną z perspektywą? Tak, tak długo jak świat będzie “wymyślał” nowe produkty, które trzeba będzie wprowadzać na rynek. Ludzka pomysłowość nie zna przecież granic.



SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting