Wyszukiwarka

Zapisy na imprezy

Zapisy na Wieczory
z marketingiem oraz inne
imprezy oranizowane przez ŚTM

zobacz

Baza wiedzy

Wartościowe strony, ciekawe filmy, dobre książki, badania, raporty
i analizy.

zobacz

Newsletter

Zapraszamy do subskrybowania biuletynu Towarzystwa.


Logowanie

Służy przyjętym członkom do aktualizacji publicznego profilu.

zaloguj

wieczory z marketingiem kongres ludzi marketingu akademia ŚTM inicjatywy ŚTM index

O Kongresach Ludzi Marketingu

Kongres jest jedyną w ciągu roku,okazją do wzajemnego poznania się menedżerów odpowiadających za marketing w śląskich firmach.

Celem Kongresu Jest prezentacja i omówienie ciekawych studiów przypadku w zakresie marketingu. Uczestnicy, dzięki Kongresowi, poszerzą zakres wiedzy(wykłady) oraz doświadczeń (warsztaty) a przy okazji mogą nawiązywać i wzmacniać więzi z innymi śląskimi ludźmi marketingu.


Kongres Ludzi Marketingu w Pigułce


● Impreza kongresowa konferencyjna o charakterze regionalnym - przede wszystkim województwo śląskie oraz województwa: dolnośląskie, opolskie, małopolskie, podkarpackie.
● Pierwszy, śląski zjazd osób zajmujących się marketingiem
● Reprezentatywne zgromadzenie marketingowców śląskich - grupa dotarcia Kongresu to ponad 100.000 firm regionu Śląska
● Przewidywana liczba uczestników Kongresu to 250 do 300 reprezentantów środowiska
● Miejsce, gdzie zostaną uchwalone stanowiska środowiska marketingowców w istotnych sprawach zawodowych i środowiskowych
● Impreza jednodniowa
● Tematyka: rozwiązania informatyczne i organizacyjne związane z elektronicznym obiegiem dokumentów
● Bogaty i odpowiadający potrzebom czasu program merytoryczny
● Liczne, atrakcyjne imprezy towarzyszące
● Sposób finansowania: przychody z płatności uiszczanych przez sponsorów + opłaty za pakiety za usługi dodatkowe (certyfikaty uczestnictwa, obiady, materiały pokonferencyjne)
● Organizatorzy: Śląskie Towarzystwo Marketingowe

Zakres tematyczny

- Klasyczny marketing
- Marketing one-to one
- e-marketing
- CRM
- Bazy danych
- Telemarketing
- Organizacja działu marketingu
- Jak zrobić dobrą prezentację

Formy Realizacji Programu Kongres

● Konferencja - zasadnicza część imprezy
● Konkurs „Mistrzostwa marketingowców”
● Konkurs na najlepszego marketingowca, impreza prowadzona na żywo
● Szkolenia odbywające się równolegle do obrad plenarnych
● Grupy dyskusyjne dla znawców tematu, których nie interesują elementarne rozważania i szkolenia
● Pokazy filmowe
● Projekcie filmów na temat biznesu, przedsiębiorczości i marketingu
● Pokazowe audyty marketingowe, jedna z sesji – przykładowy – i pokazowy audyt działu marketingu
● Nagroda Marketing Maestry , pierwsza edycja konkursu dla - osoby, działu, produktu

Imprezy Towarzyszące Kongresom

Raport o stanie branży

Na Kongres zostanie przygotowany obszerny raport o stanie branży marketingowej zawierający dane statystyczne, socjologiczne i marketingowe dotyczące środowiska, także alternatywne scenariusze rozwoju wydarzeń. Będzie on podstawą obrad Kongresu oraz jego „produktem promocyjnym” dla mediów

Prezentacja oprogramowania wspomagającego marketing

Dostawcy oprogramowania do tych celów, to już obecnie partnerzy marketingowców. Zamierzamy obie te grupy skojarzyć na Kongresie.

Who is who w polskim marketingu - edycja kongresowa

Tak wielkie zgromadzenie ludzi śląskiego marketingu to okazja do rozpoczęcia prac nad edycją wielkiego leksykonu „Who i who w śląskim marketingu”. Prace nad tym dziełem zapewne potrwają wiele miesięcy, ale już na Kongresie można będzie zaprezentować jego pierwsze notki i wpisy... Przewidujemy wypełnianie ankiety „Zaprezentuj swoje marketingowe dokonania” 
SMSapi One Press 3w Salesmanago
Strona główna | Galeria zdjęć | Dołącz do nas | Forum | Kontakt | O ŚTM | Statut | Redakcja |
Praca zespołowa firm: 3W Serwisy Informacyjne · Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz · Walter-Poplawski Consulting